Przecież support jest bardzo dobry - odpisują szybko, często nawet w jakieś święta
www.biznes-host.pl
Biznes-Host
- Hosting
- 35 1 3 0
Pracujemy w trybie 24/7, więc święta to nie wyjątek i również chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania.
Logowanie do phpnyadmin, do każdej bazy osobno, przez jej użytkownika, trochę uciążliwe
Biznes-Host
- Hosting
- 35 1 3 0
Jeżeli dodajesz bazy danych i ustawisz dla nich wszystkich tego samego użytkownika to po zalogowaniu danymi użytkownika do phpmyadmin masz do wyboru wszystkie bazy do niego przypisane.
Trupi2441- Konto zablokowane
- 1 0 0
Jestem niezbyt zaznajomiony, czy jest jakiś limit tworzenia baz danych pod jednego użytkownika i czy pakiet podstawowy powinien mi wystarczyć do budowy 5 średnich blogów?
Promocja tylko na 1. miesiąc, potem dupcia - płatności normalne.
A szkoda...
A szkoda...
Dozwolone jest kupno wirtualnej gotówki poprzez prywatne transakcje między użytkownikami waszej firmy?
Biznes-Host
- Hosting
- 35 1 3 0
Tak, nie zabraniamy takich transakcji, jednak jako firma w ich nie uczestniczymy.
Hosting jak najbardziej polecam posiadam tam serwer WWW oraz domenę, wcześniej posiadałem VPSy i wszystko działało jak należy, a support bajka w miarę szybko odpisują!
Jeśli chodzi o serwery www to polecam.Wszystko śmiga bez awarii ale co do kontaktu to porażka ponad 48h bez odpowiedzi które dotyczy przerzucenia serwisu na VPS który zakupiłem.Tym bardziej że przy zakupie w specyfikacji VPS pisze "Bezpłatna usługa przeniesienia serwisu na nasze serwery"!Ocena 4/5
Biznes-Host
- Hosting
- 35 1 3 0
Witaj,
Zgłoszenie jest bez odpowiedzi ponieważ jest w kolejce do wykonania - po zmigrowaniu otrzyma Pan powiadomienie.
Patrząc na inne zgłoszenia napisane przez Pana widze że czas odpowiedzi supportu to 5-20 minut, więc nie rozumiem narzekania na brak kontaktu.
Jeśli występuje awaria serwera lub inny pilny problem to proszę otworzyć zgłoszenie w kategorii "serwer offline" - wtedy czas reakcji dla takich krytycznych zgłoszeń to około 5 minut.
Zgłoszenie jest bez odpowiedzi ponieważ jest w kolejce do wykonania - po zmigrowaniu otrzyma Pan powiadomienie.
Patrząc na inne zgłoszenia napisane przez Pana widze że czas odpowiedzi supportu to 5-20 minut, więc nie rozumiem narzekania na brak kontaktu.
Jeśli występuje awaria serwera lub inny pilny problem to proszę otworzyć zgłoszenie w kategorii "serwer offline" - wtedy czas reakcji dla takich krytycznych zgłoszeń to około 5 minut.
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości