www.biznes-host.pl

Założony przez  DamYan.

Przecież support jest bardzo dobry - odpisują szybko, często nawet w jakieś święta ;)
Pracujemy w trybie 24/7, więc święta to nie wyjątek i również chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania.
Logowanie do phpnyadmin, do każdej bazy osobno, przez jej użytkownika, trochę uciążliwe
(18.05.2014, 19:05)Supryk napisał(a): Logowanie do phpnyadmin, do każdej bazy osobno, przez jej użytkownika, trochę uciążliwe

To może zgłoś się z tym na BOK, bo takie stwierdzenie zupełnie nic nie wnosi :)
Jeżeli dodajesz bazy danych i ustawisz dla nich wszystkich tego samego użytkownika to po zalogowaniu danymi użytkownika do phpmyadmin masz do wyboru wszystkie bazy do niego przypisane.
Jestem niezbyt zaznajomiony, czy jest jakiś limit tworzenia baz danych pod jednego użytkownika i czy pakiet podstawowy powinien mi wystarczyć do budowy 5 średnich blogów?
Promocja tylko na 1. miesiąc, potem dupcia - płatności normalne.

A szkoda...
(10.04.2014, 11:37)Biznes-Host napisał(a): Hej,

Tak, zniżka obowiązuje przez cały czas trwania usługi.
Chyba ze nie mowisz o Tym

Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka
VPS.

[Obrazek: boVObeXl.png]
Dozwolone jest kupno wirtualnej gotówki poprzez prywatne transakcje między użytkownikami waszej firmy?
Tak, nie zabraniamy takich transakcji, jednak jako firma w ich nie uczestniczymy.
Hosting jak najbardziej polecam posiadam tam serwer WWW oraz domenę, wcześniej posiadałem VPSy i wszystko działało jak należy, a support bajka w miarę szybko odpisują!
Jeśli chodzi o serwery www to polecam.Wszystko śmiga bez awarii ale co do kontaktu to porażka ponad 48h bez odpowiedzi które dotyczy przerzucenia serwisu na VPS który zakupiłem.Tym bardziej że przy zakupie w specyfikacji VPS pisze "Bezpłatna usługa przeniesienia serwisu na nasze serwery"!Ocena 4/5
Witaj,
Zgłoszenie jest bez odpowiedzi ponieważ jest w kolejce do wykonania - po zmigrowaniu otrzyma Pan powiadomienie.

Patrząc na inne zgłoszenia napisane przez Pana widze że czas odpowiedzi supportu to 5-20 minut, więc nie rozumiem narzekania na brak kontaktu.

Jeśli występuje awaria serwera lub inny pilny problem to proszę otworzyć zgłoszenie w kategorii "serwer offline" - wtedy czas reakcji dla takich krytycznych zgłoszeń to około 5 minut.
Jak dla mnie mają dobrą pomoc techniczną, która odpisuje w miarę szybko z zależności jaki się ustawi priorytet zgłoszenia. Pomijać już to pomagają jak zauważyłem wczoraj swoim klientką poza zakres ich obowiązków.



Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości