KITT napisał(a):Hmm.. Piszesz o Nexusie, Androidzie 4.0... A w 2.3 trzeba czyścić ręcznie...
Piszę o Androidzie 4.2.1, bo dopiero od andka 4.1 działa on sensownie. Na ICS (4.0) nawet na Nexusie było nieco przycięć i lagów... to tylko świadczy o poziomie tego systemu.
Poza tym dziwne rzeczy piszesz, bo to właśnie w wersji 2.3 pojawiły się największe zmiany dotyczące optymalizacji i odśmiecania. Na 100% automatyczne zwalnianie pamięci pojawiło się znacznie wcześniej niż w 4.0, w przeciwieństwie wszystko z niższym androidem można by nazwać padłem totalnym.
KITT napisał(a):Jest wielu, co swoje fora pilnuje z komórek i to im starcza
Jeżeli masz na myśli administratorów to... są to administratorzy od siedmiu boleści.
FTP, SSH, panele i bazy też obsługują z telefonów?
KITT napisał(a):A chyba milej dla oka patrzeć na Androida niż na menu jakieś nokii sprzed kilkunastu lat?
Ale czy to oznacza, że mamy olewać posiadaczy innych telefonów?
Pokażesz jakieś statystyki potwierdzające te 80% o których pisałeś wcześniej? To wcale nie wygląda tak, że jest android mający totalną dominację i tyle... Wiele osób używa starszych telefonów, nie-smartfonów bo im bardziej zaawansowane rzeczy / zabawki nie są do niczego potrzebne. Ja gdyby nie poczta, zadania, czytnik RSS i świetna integracja z kontem Google nie używałbym Androida.
KITT napisał(a):Shoutbox według mnie wcale nie powinien być moderowany...
Załóż forum, rozwiń je, daj na niego shoutbox... My damy znać kolesiom np. z 4chana.
Ciekawe ile zajmie Ci zmiana zdania jak stali użytkownicy, który polubią Twoje forum zobaczą, jak jest ono zalewane falami syfu na shoutboxie, a nikt tego nie moderuje (= nie dba o forum = nie dba o nich). Przykład brutalny, bo i opinia jaką wyraziłeś na temat moderacji należy do skrajnych.
KITT napisał(a):A co z tego, że pomogę dzisiaj, za miesiąc, za rok... Znudzi mi się, nic mnie tutaj nie trzyma.
No dobrze ale... czy naprawdę nie widzisz na tym forum stałych bywalców? Gdyby bez shoutboxa nie dało się zrobić dobrej atmosfery i miejsca do ciekawych dyskusji, to nie byłoby tu tylu użytkowników, nie byłoby takiej ekipy, ani różnych wspólnych akcji. Tymczasem polski support MyBB nie jest wegetującym warzywkiem, które odwiedza kilka osób na krzyż. Jest chyba najbardziej "społecznym" wsparciem tego typu w Polsce. Oczywiście możesz się z tym nie zgadzać, tyle że Twój staż i aktywność na forum niespecjalnie pozwala na względnie obiektywne ocenianie stanu tego serwisu.
Nidrax napisał(a):Może od razu dodajmy kolorowanie nicków
Ej, ej, to chyba zły przykład
Gdyby nie dało się tego zrobić w sposób wystarczająco szybki, to bym nie tworzył i nie ulepszał tej wtyczki