Dołącz do zespołu ekspertów! Backend lub Frontend Developer?

Sprawdź najnowsze oferty pracy naszego partnera - 8lines.io!

Propozycje zmian MyBBoard.pl

Założony przez  DamYan.

(21.08.2014, 17:53)GiboneKPL napisał(a): Ledwo Errorer zasiadł na tronie Techników i już tyle problemów xD
/.../

Gibonek, ochłoń.
Wracając do tematu XThreads, podczas tworzenia nowego tematu dodałbym najlepiej gdzieś informacje o tym, aby forum było OTWARTE. Co z tego jeżeli użytkownik poda nam istniejący adres jego forum, jak będzie ono zamknięte i nie będziemy mieli wglądu. Przykład to m.in ten temat: https://webboard.pl/thread-55240.html ale jest ich o wiele więcej.

Dodatkowo mam jeszcze malutką propozycję co do widoczności posta po jego zatwierdzeniu. Moderator pewnie i tak zrobiłby to bez mojej propozycji ale dodam. Chodzi o to aby część szablonu (nie treść użytkownika) była po prostu pogrubiona. Wtedy treść użytkownika który wypełnił szablon będzie o wiele bardziej widoczna dla osób pomagających.
Pomoc poza forum - odpłatnie.
Może by tak przywrócić znowu wywiady z Ekipą? Mam nawet pierwszą osobą do wywiadu -> Snake_'a :D
Windows ❼ Forum
Za złudzenia płaci się rzeczywistością...
Tylko głupcy mogą być szczęśliwi - czyż nie warto być głupcem?
Jak Bóg chce komuś dokuczyć odbiera mu rozum.
Blue napisał(a):Mam nawet pierwszą osobą do wywiadu -> Snake_'a
... fakt :D :D
Jak myślicie? Licznik podziękowań zdał by egzamin? W sumie, zawsze jakiś licznik tego "pomógł".
[Obrazek: pb1cmy.jpg]
Taki licznik byłby fajnym dodatkiem, ale na pewno nie przejdzie ponieważ na forum są takie osoby jak ja, które nie pomagają na forum, siedzą tylko w HP i tam piszą posty i dostają podziękowania za nic :P Zapewne trzeba było wyłączyć Podziękowania w HP by taki licznik był obiektywny ;)
Windows ❼ Forum
Za złudzenia płaci się rzeczywistością...
Tylko głupcy mogą być szczęśliwi - czyż nie warto być głupcem?
Jak Bóg chce komuś dokuczyć odbiera mu rozum.
Blue napisał(a):dostają podziękowania za nic
przecież rozbawiasz... :)
Blue napisał(a):nie przejdzie ponieważ na forum
niektórzy nawet jak dostaną pomoc nie dziękują..
W sumie licznik podziękowań nie jest głupim pomysłem, a dodatkowo podkreśla status użytkownika :)
Prawdę mówiąc nie widzę sensu wprowadzania licznika podziękowań. To tylko kolejna nic nie znacząca liczba, a jak wszyscy dobrze wiemy nie ważna jest cyfra pod profilem tylko umiejętności.
Jest reputacja. Dla mnie w ogóle nie powinno być "Pomógł". Albo jedno albo drugie.
Jeśli Ci pomogłem naciśnij guzik POMÓGŁ lub dodaj PUNKT REPUTACJI
"Pomógł" jest dobre pod względem szybkości obsługi (brak okienek, wypełniania, komentarzy itd.)
No a reputacja to już moduł MyBB który jest domyślnie...

Obecnie obie możliwości różnią się tylko tym, że do reputacji jest licznik, ale są okienka itd. a przy "pomógł" nie ma licznika, ale czynność przebiega szybciej co jest wygodniejsze. ;)
Zawsze można wywalić "Pomógł" oraz dodać wtyczkę którą ma Supryk na swoim forum - szybkie dawanie reputacji, bez zbędnych okienek i komentarzy.
Pomoc poza forum - odpłatnie.
W sumie racja. Generalnie te komentarze nie są potrzebne, a po co dublować dwie rzeczy, które robią praktycznie to samo.
Jeśli Ci pomogłem naciśnij guzik POMÓGŁ lub dodaj PUNKT REPUTACJI
(29.08.2014, 15:47)SLAVOO napisał(a): Jest reputacja. Dla mnie w ogóle nie powinno być "Pomógł". Albo jedno albo drugie.
(29.08.2014, 20:42)Ecosse napisał(a): Zawsze można wywalić "Pomógł" oraz dodać wtyczkę którą ma Supryk na swoim forum - szybkie dawanie reputacji, bez zbędnych okienek i komentarzy.
(29.08.2014, 20:46)SLAVOO napisał(a): W sumie racja. Generalnie te komentarze nie są potrzebne, a po co dublować dwie rzeczy, które robią praktycznie to samo.

Pomógł jest złą nazwą dla przycisku dla funkcjonalności podziękowań, które są moim zdaniem przydatne - w działach pomocy widać, które rozwiązania zostały zaakceptowane, a użytkownicy mogą wyrazić swoje poparcie lub stwierdzić słuszność wypowiedzi bez potrzeby pisania własnych postów.
Fakt faktem, jest tego nieco za dużo. Patrząc serio: jest reputacja, jest moduł pomógł no i jeszcze system oznaczania tematów jako rozwiązane. A większość osób i tak się do niczego z tych rzeczy nie stosuje.

Wysłane z telefonu



Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości