01.05.2014, 10:54
01.05.2014, 10:58
Pracujemy w trybie 24/7, więc święta to nie wyjątek i również chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania.
18.05.2014, 19:05
Logowanie do phpnyadmin, do każdej bazy osobno, przez jej użytkownika, trochę uciążliwe
20.05.2014, 09:58
(18.05.2014, 19:05)Supryk napisał(a): [ -> ]Logowanie do phpnyadmin, do każdej bazy osobno, przez jej użytkownika, trochę uciążliwe
To może zgłoś się z tym na BOK, bo takie stwierdzenie zupełnie nic nie wnosi
20.05.2014, 15:23
Jeżeli dodajesz bazy danych i ustawisz dla nich wszystkich tego samego użytkownika to po zalogowaniu danymi użytkownika do phpmyadmin masz do wyboru wszystkie bazy do niego przypisane.
20.05.2014, 21:39
Jestem niezbyt zaznajomiony, czy jest jakiś limit tworzenia baz danych pod jednego użytkownika i czy pakiet podstawowy powinien mi wystarczyć do budowy 5 średnich blogów?
10.07.2014, 21:44
Promocja tylko na 1. miesiąc, potem dupcia - płatności normalne.
A szkoda...
A szkoda...
10.07.2014, 21:56
(10.04.2014, 11:37)Biznes-Host napisał(a): [ -> ]Hej,Chyba ze nie mowisz o Tym
Tak, zniżka obowiązuje przez cały czas trwania usługi.
Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka
12.07.2014, 14:51
17.07.2014, 17:16
Dozwolone jest kupno wirtualnej gotówki poprzez prywatne transakcje między użytkownikami waszej firmy?
17.07.2014, 17:47
Tak, nie zabraniamy takich transakcji, jednak jako firma w ich nie uczestniczymy.
13.08.2014, 16:25
Hosting jak najbardziej polecam posiadam tam serwer WWW oraz domenę, wcześniej posiadałem VPSy i wszystko działało jak należy, a support bajka w miarę szybko odpisują!
14.08.2014, 22:34
Jeśli chodzi o serwery www to polecam.Wszystko śmiga bez awarii ale co do kontaktu to porażka ponad 48h bez odpowiedzi które dotyczy przerzucenia serwisu na VPS który zakupiłem.Tym bardziej że przy zakupie w specyfikacji VPS pisze "Bezpłatna usługa przeniesienia serwisu na nasze serwery"!Ocena 4/5
14.08.2014, 22:43
Witaj,
Zgłoszenie jest bez odpowiedzi ponieważ jest w kolejce do wykonania - po zmigrowaniu otrzyma Pan powiadomienie.
Patrząc na inne zgłoszenia napisane przez Pana widze że czas odpowiedzi supportu to 5-20 minut, więc nie rozumiem narzekania na brak kontaktu.
Jeśli występuje awaria serwera lub inny pilny problem to proszę otworzyć zgłoszenie w kategorii "serwer offline" - wtedy czas reakcji dla takich krytycznych zgłoszeń to około 5 minut.
Zgłoszenie jest bez odpowiedzi ponieważ jest w kolejce do wykonania - po zmigrowaniu otrzyma Pan powiadomienie.
Patrząc na inne zgłoszenia napisane przez Pana widze że czas odpowiedzi supportu to 5-20 minut, więc nie rozumiem narzekania na brak kontaktu.
Jeśli występuje awaria serwera lub inny pilny problem to proszę otworzyć zgłoszenie w kategorii "serwer offline" - wtedy czas reakcji dla takich krytycznych zgłoszeń to około 5 minut.
24.08.2014, 10:56
Jak dla mnie mają dobrą pomoc techniczną, która odpisuje w miarę szybko z zależności jaki się ustawi priorytet zgłoszenia. Pomijać już to pomagają jak zauważyłem wczoraj swoim klientką poza zakres ich obowiązków.