24.09.2015, 15:38
Od razu napisze, że nie chcę nikomu na siłę brudzić, może to był jakiś indywidualny problem, pomyłka, ale na moje oko pewne jest jednak jedno, po prostu brak profesjonalnego podejścia do klienta.
Na chwilę obecną stanowczo odradzam korzystanie z usług bizneshost, dlatego, że jakość supportu, chodzi mi głownie o arogancję i brak inicjatywy pomocy woła o pomstę do nieba. Pierdoły można załatwić od ręki, nie ma z tym problemu, akurat tutaj działają sprawnie, ale przy większych problemach koniec.
Przez ostatnie kilka miesięcy forum miało jednak makabryczne problemy z jakością usługi, a całą winą obarczyli nas w swoich wypowiedziach, jeszcze wypomniano mi, że się nie znam i takich sytuacjach nie mogą pomóc, że brak odpowiedzi bazy mysql, to wina całego forum, chociaż występowały przy wszystkim, nawet wchodzeniu do wątku. Nie twierdzę, ze jestem ekspertem, ale coś tam wiem i głupi nie jestem, nie dam się zmanipulować. Oczywiście mieliśmy długotrwałe lagi, spore obciążenie serwera wskazywane w panelu admina (dobijało nawet do 20 i to w nocy, zwykle pomiędzy 2-5, ale czasami niestety spore skoki przy stałym ruchu), krótkotrwałe, ale regularne braki odpowiedzi serwera. Jedyna odpowiedzi jakie uzyskiwałem, to my nic z naszej strony nie widzimy...
Nikt nigdy nam nie zaproponował, aby przetestować droższy pakiet, czy jakiegokolwiek innego rozwiązania, nikt nigdy nam nie mówił, że przekraczamy jakieś limity, bo pewnie nawet tak nie było, nawet odciążenie przez CloudFlare nie pomogło... Zmiana hostingu, czary mary, problemy zniknęły. Nikt niczego nie zmieniał, nikt nie odinstalowywał pluginów czy cokolwiek zmieniał. Nie chcę nikomu dopiec, ale uważam, że człowiek zasługuje by wiedzieć, dlatego nie polecam tej firmy.
Moja prywatna opinia, opinia moich użytkowników, którzy mnie cały czas namawiali do zmiany odkąd problemy się pojawiły. Zmieniłem usługę na jakieś 70 dni przed końcem okresu rozliczeniowego, nie wytrzymałem.
Na chwilę obecną stanowczo odradzam korzystanie z usług bizneshost, dlatego, że jakość supportu, chodzi mi głownie o arogancję i brak inicjatywy pomocy woła o pomstę do nieba. Pierdoły można załatwić od ręki, nie ma z tym problemu, akurat tutaj działają sprawnie, ale przy większych problemach koniec.
Przez ostatnie kilka miesięcy forum miało jednak makabryczne problemy z jakością usługi, a całą winą obarczyli nas w swoich wypowiedziach, jeszcze wypomniano mi, że się nie znam i takich sytuacjach nie mogą pomóc, że brak odpowiedzi bazy mysql, to wina całego forum, chociaż występowały przy wszystkim, nawet wchodzeniu do wątku. Nie twierdzę, ze jestem ekspertem, ale coś tam wiem i głupi nie jestem, nie dam się zmanipulować. Oczywiście mieliśmy długotrwałe lagi, spore obciążenie serwera wskazywane w panelu admina (dobijało nawet do 20 i to w nocy, zwykle pomiędzy 2-5, ale czasami niestety spore skoki przy stałym ruchu), krótkotrwałe, ale regularne braki odpowiedzi serwera. Jedyna odpowiedzi jakie uzyskiwałem, to my nic z naszej strony nie widzimy...
Nikt nigdy nam nie zaproponował, aby przetestować droższy pakiet, czy jakiegokolwiek innego rozwiązania, nikt nigdy nam nie mówił, że przekraczamy jakieś limity, bo pewnie nawet tak nie było, nawet odciążenie przez CloudFlare nie pomogło... Zmiana hostingu, czary mary, problemy zniknęły. Nikt niczego nie zmieniał, nikt nie odinstalowywał pluginów czy cokolwiek zmieniał. Nie chcę nikomu dopiec, ale uważam, że człowiek zasługuje by wiedzieć, dlatego nie polecam tej firmy.
Moja prywatna opinia, opinia moich użytkowników, którzy mnie cały czas namawiali do zmiany odkąd problemy się pojawiły. Zmieniłem usługę na jakieś 70 dni przed końcem okresu rozliczeniowego, nie wytrzymałem.