Dołącz do zespołu ekspertów! Backend lub Frontend Developer?

Sprawdź najnowsze oferty pracy naszego partnera - 8lines.io!

Zdjęcia do sklepu internetowego

Założony przez  marekkosic.

Jakie treści są Twoim zdaniem najważniejsze dla sklepu internetowego? Co pomoże zachęcić kupującego do złożenia zamówienia? Może tysiące linii tekstu opisu produktu? Zupełnie nie. Główną treścią, na którą należy zwrócić uwagę w sklepie internetowym, są zdjęcia produktów. Jeśli spojrzysz na statystyki odsłon stron produktów, pierwszą rzeczą, na którą patrzy kupujący, są zdjęcia. Jeśli go nie interesują, opuszcza witrynę. Dlatego należy zadbać o to, aby zdjęcia były przydatne i pouczające oraz aby nie odstraszyły kupującego, a wręcz przeciwnie, skłoniły go do zakupu.
Do tworzenia zdjęć produktowych należy podejść z odpowiedzialnością i kreatywnością. Nie zapominaj również, że informacje są postrzegane szybciej i łatwiej wizualnie, a zdjęcia pomogą Ci w ten sposób opowiedzieć o produkcie.
Na zdjęciach możesz pokazać wszystkie cechy towaru (jest to bardzo umiejętnie wykorzystywane na rynku AliExpress), a także główne zalety produktu.
Ważne jest, aby format wyświetlania obrazów pasował organicznie do strony i było jasne, że jest to zdjęcie produktu i można je obejrzeć. Możesz dodać szkło powiększające, aby powiększyć zdjęcie lub karuzelę, jeśli jest wiele zdjęć. W tym celu istnieją różne rozszerzenia, wtyczki i moduły w różnych systemach CMS dla sklepów internetowych. Ułatwia to pracę kierownika i zazwyczaj automatyzuje główne procesy oraz skraca czas wypełniania towaru. Przykładowo dla CMS Opencart można za pomocą modułu Galleria stworzyć galerię zdjęć, którą można wyświetlić zarówno na osobnej stronie, jak i umieścić na stronie produktu. Oznacza to, że dla każdego produktu możesz stworzyć oddzielną galerię zdjęć w formie karuzeli lub kafelka obrazkowego. Mogą to być przykłady wykorzystania produktu lub portfolio prac.
Jakość zdjęć w katalogu sklepu internetowego to jeden z dwóch najważniejszych aspektów, które wpływają na prezentację produktu w oczach kupującego. Drugi to sam opis produktu. Przedstawione aspekty są bardzo ważne i odgrywają znaczącą rolę w stymulowaniu sprzedaży. Mózg kupującego przetwarza obraz wizualny znacznie lepiej niż przeczytany tekst. Artykuły z obrazami publikowane na portalach społecznościowych wykazują znacznie lepsze wyniki (liczba polubień, komentarzy, zaangażowania itp.). Zdjęcia szybciej przekażą informacje. Dlatego tak ważną rolę odgrywa fotografia produktowa. Pamiętają o tym właściciele dużych sklepów, którym nie zawsze łatwo jest znaleźć potrzebne materiały.
Możesz samodzielnie obrobić zdjęcia do sklepu internetowego. Jednak osoba z niewielkim doświadczeniem nie zrobi tego poprawnie. Zdjęcie amatorskie jest natychmiast widoczne. Właściciel sklepu powinien rozważyć zatrudnienie fachowców. Dobrzy fotografowie nie tylko zaproponują kąt, udzielą przydatnych rad, ale także pozwolą profesjonalnie zaprezentować produkt. Jest to ważne dla każdego sklepu internetowego.
Pamiętaj, wysokiej jakości zdjęcia na stronie produktu to klucz do udanej sprzedaży.
Taka wizualizacja ma ogromne znaczenie. Strona powinna być atrakcyjna graficznie jak również zdjęcia powinny zachęcać inne osoby. Jeśli są kiepskiej jakości, częste będą sytuacje w których inni zrezygnują z zakupów.

Od siebie moge dać namiar na doświadczoną ekipę, która będzie w stanie zrobić profesjonalne zdjęcia ale i filmy reklamowe na stronkę https://www.storymakers.pl/video/filmy-reklamowe
teraz sklepy internetowe muszą być robione naprawdę na najwyższym poziomie i zdjęcia również - im bardziej wiarygodne i realistyczne tym lepiej bo za dużo jest tego w sieci i ludzie szukają tej autentyczności.



Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości