Wzór tematów w dziale wsparcia technicznego

Założony przez  Łukasz Tkacz.

Wczoraj informowaliśmy o wprowadzeniu nowych, uproszczonych regulaminów w działach wsparcia technicznego. Dzisiaj nastąpiła kolejna istotna zmiana z nimi związana. W związku z bardzo częstym powtarzaniem błędów przy wypełnianiu naszych gotowych wzorów wiadomości, zdecydowaliśmy się je wymuszać. Obecnie podczas zakładania tematów w dziale wsparcia zobaczycie niestandardowy formularz: nie zawiera on już jedynie miejsca na nazwę tematu oraz treść wiadomości, ale także adres forum i oznaczenie wiadomości. Informacje te są obligatoryjne i jeżeli ktoś nie zechce podać adresu witryny, której dotyczy problem, nie otrzyma pomocy technicznej. Oczywiście w tematach nadal możliwe jest załączanie plików (np. zrzutów ekranu obrazujących problem), czy też subskrybowanie ich.

   

Oprócz tego podczas zakładania nowego tematu wyświetlane jest okienko, które przypomina o najważniejszych zasadach panujących na forum, a które znacznie przyśpieszają samodzielne znalezienie rozwiązania, bądź otrzymanie pomocy w przypadkach, gdy problem nie był jeszcze poruszany. Mamy nadzieję, że ten nowy wzór tematu nie będzie zbyt skomplikowany, a także skończą się problemy z brakującymi informacjami :)
Super! Jedna z dłużej oczekiwanych zmian :-)
Z propozycji usunąłbym jednak 'localhost' - sporo osób wykorzystuje to by uniknąć podawania adresu, a faktycznie forum stoi na serwerze.
"Try not. Do... or do not. There is no try."
Poświęć 5 minut. Nie bądź ignorantem!  -  Jak zbadać element?
Idealna zmiana, w końcu skończy się "era" upominania się o adres strony internetowej w celu pomocy :D
Super, że wprowadziliście to o co już dawno dawno temu prosiłem :) Widać że forum rusza do przodu. Ja co prawda przestałem już pomagać innym użytkownikom (ze względu na mój czas i powtarzalność problemów), ale taka zmiana na pewno ułatwi co nieco supportowi. Oby tak dalej! :)
Pomoc poza forum - odpłatnie.



Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości