MySupport to wtyczka, która umożliwia większą kontrolę nad wsparciem udzielanym na forum. Jej główną zaletą jest możliwość wyróżniania postów rozwiązujących problemy poruszane w konkretnym wątku, a co najważniejsze - taki post wskazuje sam autor wątku. Z racji tego, że nasi Użytkownicy piszą wiele postów z tekstami "tak, zadziałało", takie rozwiązanie ułatwi im identyfikowanie osób, które rzeczywiście udzieliły odpowiednich porad i będą otrzymywać mniej "wrednych" notek moderatorskich
Dodatkowo w każdym wątku z problemem, oznaczonym jako rozwiązany, pojawia się mała strzałka, która kieruje przeglądającego wprost do odpowiedzi z najlepszym rozwiązaniem.
Od zaplecza MySupport uzupełnia działanie Ekipy - daje możliwość ustalania priorytetów wątków dotyczących pomocy oraz oznaczania ich jako techniczne, czyli przypisane do osób znających mechanizm MyBB czy mechanizmy wtyczek. Udostępniony jest także podgląd i statystyki rozwiązanych oraz nierozwiązanych spraw, co ułatwia odszukanie wątków z problemami i szybszą pomoc w ich rozwiązaniu.
Aktualnie MySupport został uruchomiony w działach:
Skrypt
Tłumaczenia
Migracja na MyBB
Pluginy
Style, szablony i grafika
Wątki z nierozwiązanymi problemami są oznaczone małą ikonką w kolorze czerwonym, umiejscowioną przy temacie:
, z kolei z rozwiązanymi - ikonką zieloną:
.
Autor wątku może oznaczyć najlepszą odpowiedź za pomocą opcji Oznacz jako najlepszą odpowiedź:
![[Obrazek: najlepsza.png]](https://blog.mybboard.pl/wp-content/uploads/2012/05/najlepsza.png)
W momencie, gdy temat uzyskuje status wątku z rozwiązanym problemem, pojawia się też wspomniana zielona strzałka, która prowadzi nas do rozwiązania problemu:
![[Obrazek: skocz-do-rozwiazania.png]](https://blog.mybboard.pl/wp-content/uploads/2012/05/skocz-do-rozwiazania.png)
W profilu użytkownika pojawiają się też nowe dwie opcje:
![[Obrazek: mysupport-profil.png]](https://blog.mybboard.pl/wp-content/uploads/2012/05/mysupport-profil.png)
Można dzięki tym opcjom sprawdzić jak się mają nasze wątki, które oczekują na rozwiązanie problemu:
![[Obrazek: watki-wsparcie.png]](https://blog.mybboard.pl/wp-content/uploads/2012/05/watki-wsparcie.png)
Pozostaje nam zatem życzyć Wam bezkolizyjnego użytkowania nowych opcji i jak najsensowniejszej pomocy ze strony innych Użytkowników.
Jak wiadomo, przy nowych rozwiązaniach mogą pojawiać się błędy, dlatego prosimy Was o zgłoszenia w takich sytuacjach, z jak najbardziej szczegółowym opisem w odpowiednim wątku.
![;) ;)](https://webboard.pl/images/smilies/wink.png)
Od zaplecza MySupport uzupełnia działanie Ekipy - daje możliwość ustalania priorytetów wątków dotyczących pomocy oraz oznaczania ich jako techniczne, czyli przypisane do osób znających mechanizm MyBB czy mechanizmy wtyczek. Udostępniony jest także podgląd i statystyki rozwiązanych oraz nierozwiązanych spraw, co ułatwia odszukanie wątków z problemami i szybszą pomoc w ich rozwiązaniu.
Aktualnie MySupport został uruchomiony w działach:
Skrypt
Tłumaczenia
Migracja na MyBB
Pluginy
Style, szablony i grafika
Wątki z nierozwiązanymi problemami są oznaczone małą ikonką w kolorze czerwonym, umiejscowioną przy temacie:
![[Obrazek: d24ba377f08a9c74b32e28488a0f56a2.png]](https://blog.mybboard.pl/wp-content/uploads/2012/07/d24ba377f08a9c74b32e28488a0f56a2.png)
![[Obrazek: 0aa5b2cba78b529ca35edf2a1315b753.png]](https://blog.mybboard.pl/wp-content/uploads/2012/07/0aa5b2cba78b529ca35edf2a1315b753.png)
Autor wątku może oznaczyć najlepszą odpowiedź za pomocą opcji Oznacz jako najlepszą odpowiedź:
![[Obrazek: najlepsza.png]](https://blog.mybboard.pl/wp-content/uploads/2012/05/najlepsza.png)
W momencie, gdy temat uzyskuje status wątku z rozwiązanym problemem, pojawia się też wspomniana zielona strzałka, która prowadzi nas do rozwiązania problemu:
![[Obrazek: skocz-do-rozwiazania.png]](https://blog.mybboard.pl/wp-content/uploads/2012/05/skocz-do-rozwiazania.png)
W profilu użytkownika pojawiają się też nowe dwie opcje:
![[Obrazek: mysupport-profil.png]](https://blog.mybboard.pl/wp-content/uploads/2012/05/mysupport-profil.png)
Można dzięki tym opcjom sprawdzić jak się mają nasze wątki, które oczekują na rozwiązanie problemu:
![[Obrazek: watki-wsparcie.png]](https://blog.mybboard.pl/wp-content/uploads/2012/05/watki-wsparcie.png)
Pozostaje nam zatem życzyć Wam bezkolizyjnego użytkowania nowych opcji i jak najsensowniejszej pomocy ze strony innych Użytkowników.
Jak wiadomo, przy nowych rozwiązaniach mogą pojawiać się błędy, dlatego prosimy Was o zgłoszenia w takich sytuacjach, z jak najbardziej szczegółowym opisem w odpowiednim wątku.