Dołącz do zespołu ekspertów! Backend lub Frontend Developer?

Sprawdź najnowsze oferty pracy naszego partnera - 8lines.io!

Reputacja nie działa- brak reakcji po kliknięciu

Błąd   Założony przez  pzdziech.

wersja skryptu MyBB: najnowsza
adres forum: http://www.multigadek.pl
na czym polega problem (screen, opis, komunikaty):

Używam szablonu GrafiforPL, po naciśnięciu przycisku reputacja nić się nie dzieje. Jak to naprawić ?
pzdziech napisał(a):Jak to naprawić ?
Wgrać styl kompatybilny z MyBB 1.8, bądź zlecić aktualizację bieżącego.
Prośby na PW dotyczące wsparcia z problemami będą ignorowane. Pomoc poza forum - odpłatna; kontakt: snakemybboard@gmail.com.
Snake_ napisał(a):
pzdziech napisał(a):Jak to naprawić ?
Wgrać styl kompatybilny z MyBB 1.8, bądź zlecić aktualizację bieżącego.



Zauważyłem, że też mi nie działa reputacja, sprawdziłem na szablonie Sqare, MyTrade, Duende, podobno są kompatybilne z 1.8, nawet na szablonie Default nic się nie dzieje po kliknięciu "Dodaj punkt reputacji".

O co chodzi?
Może tak załóż własne wątek? Bo bez adresu to można wróżyć z fusów.
LikeLoveHate napisał(a):Może tak załóż własne wątek? Bo bez adresu to można wróżyć z fusów.

A po co zaśmiecać forum takim samym wątkiem, skoro już istnieje?
Co ci da adres forum, klikniesz "dodaj reputację" i stwierdzisz, że rzeczywiście nie działa.
To mi da, że przejrzę sobie głowę strony i może znajdę problem. Załóż nowy wątek, a nie licz na to, że ktoś będzie czarował.
Na przyklad po to, zeby podejrzec kod JS.

Strzelam, ze uzywasz hostingu cba.pl. Z nieznanych powodow na cba.pl niektore funkcje 1.8 nie dzialaja.

@Edit

Odnosnie nowego watku... https://webboard.pl/thread-6876.html

Gigi napisał(a):10. Opisz swój problem dokładnie
Oprócz szablonu, który powinieneś uzupełnić, opisz dokładnie swój problem w treści wątku, podając jak najwięcej informacji. Ważne jest, abyś nie uogólniał, nie ignorował niektórych danych. Poza obowiązkowym szablonem, ważne są przede wszystkim wiadomości:

  • uzywany styl
  • uzywane modyfikacje skryptu, wtyczki
  • zdarzenie, po ktorym problem wystapil
  • w przypadku otrzymywanych bledow - numer bledu i dokladny opis (Nie: jakis blad!)


(...)

13. Nie podpinaj się pod inne wątki
Nie podpinamy się pod czyjeś wątki. Zakładamy własny.



Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości