forum.centrumwindows.pl

Założony przez  hipekxd.

Witam, jestem głównym Administratorem tego forum Co mogę napisać? Ogólnie zajmujemy się informatyką, ale główny nacisk kładziemy na usługi firmy Microsoft (Windows 8, Windows Phone 8, Xbox (8,720??), Office 2013 itp.). Także zapraszam do odwiedzania strony, rejestrowania się, jak i postowania...no i przede wszystkim do oceniania :)
http://forum.centrumwindows.pl
Moim zdaniem prezentacja nie powinna opierać się na obrzucaniu błotem konkurencji, a wypisania swoich superlatyw oraz innowacji w swojej dziedzinie...
Nie ładnie jest źle mówić o konkurencji i nie jest to dobrze odbierane - przynajmniej w moim przypadku. Dzięki takiej prezentacji, bardziej mnie zachęciłeś do odwiedzenia konkurencji, niżeli własnego forum.

Co do forum, to nie wiem czy wiesz, ale na forum dla gości jest domyślny styl MyBB.
Także wyglądu nie opiszę, a treści też mi się nie chcę czytać, bo nie znam się na Windowsach, znaczy znajomość na poziomie podstawowym, także na temat "merytoryki", nie będę się wypowiadał.

Pozdrawiam.
Dzięki za ocenę - ale jak to domyślny styl MyBB jest dla gości? Na każdej przeglądarce sprawdzałem i wszędzie jest ten co powinien.
Potwierdzam, u mnie również nie ma problemu ze stylem.
Ogólnie to ciekawa strona, fajny wygląd i pomysł ze zmianą koloru stylu. Działy również rozmieszczone prawidłowo, nie za dużo i nie za mało, tylko ten Offtop trochę 'goły'.
Domena też trafiona, obyś tylko miał zapał na prowadzenie forum. Powodzenia!
U mnie wygląda następująco:
[Obrazek: rbjf.png]



EDIT:
Już wszystko w porządku, coś moja Opera <3 nawaliła i musiałem usunąć ciasteczka dotyczące Waszego forum. ;)