Dołącz do zespołu ekspertów! Backend lub Frontend Developer?

Sprawdź najnowsze oferty pracy naszego partnera - 8lines.io!

mybboard.pl vs mybbsite

Założony przez  oxygen.

Nie jestem od początku Mybb co było pierwsze?
Jaki suport z tych ma ścisła współpracę z matką mybb.com

Co do opinii to mogę was pochwalić mybboard, odbieram jest bardziej przyjazne użytkownikom, moderatorzy przeniosą temat nie lamentując i od razu stawiać bana, czy ostrzeżenia ,w przeciwieństwie do mybbsite, miałem wrażenie tam, jakby najlepiej wszystkie działy zbanowali, i był by spokój :) choć nowy nie znaczy że nie zna się na php itd , tam się zakłada z góry .

Jestem ciekawy waszych opinii...
Moim zdaniem Mybboard.pl był pierwszy ! :D

Doskonały support ! Ja na mybbsite wyrwałem bana za napisanie tematu aby ktoś pomógł skonfigurować plugin :<

A tutaj pełna rewelacja ! Zawsze ktoś pomoże :)
Pamiętajcie, że za społeczność odpowiada sama... społeczność. My jako Ekipa MyBB PL możemy tylko stworzyć jakieś warunki do wspólnych dyskusji. Nasze forum jest dużo większe i aktywniejsze niż MyBBSite, co nie znaczy jednak, że nie postrzegamy tego serwisu za pomocny społeczności MyBB. Mają sporo cennych informacji i tutoriali, ich forum miało być alternatywą dla naszego. Czy wyszło patrząc z perspektywy czasu - sami oceńcie.

MyBBSite tworzą byli członkowie Ekipy MyBB PL - marines (nasz były Techniczny) i Lukas (były Moderator). Więc sprawę, kto był wcześniej macie wyjaśnioną, a jak to za mało, polecam lekturę: Klony MyBBoard.pl - Post #24789

Jeśli chodzi o współpracę z MyBB.com - współpracujemy ściśle, głównie pod względem pozyskiwania informacji i przekazywania dostępu do tłumaczenia MyBB oraz pluginów. Zgłaszamy błędy, jeśli jakieś zauważymy, więc dlatego jesteśmy wymienieni tutaj: http://community.mybb.com/thread-114917.html

Co do traktowania użytkowników - cieszę się, że tak odbieracie MyBB PL, staramy się robić wszystko zgodnie z naszymi zasadami, własnym sumieniem i ogólnie przyjętymi zasadami należytej administracji i moderacji. Jak wychodzi - możecie ocenić tylko Wy, użytkownicy. Natomiast istniejemy już ponad 4 lata, wiele się zmieniało w tym czasie (włącznie z zasadami w działach i podejściem do moderowania), wypracowaliśmy wiele kompromisów pomiędzy Waszymi potrzebami, a naszymi wymaganiami, więc mam nadzieję, że jest przynajmniej OK.

Jedno podkreślam od początku istnienia MyBB PL - forum to wszyscy, którzy je tworzą - nie tylko Ekipa. Ekipa ma zadbać o forum globalnie, a to czy inni użytkownicy będą chcieli się podzielić wiedzą - zależy tylko od nich. Dlatego zachęcam do aktywnego uczestniczenia w życiu forum i szukania wspólnie rozwiązania problemów, które się pojawiają.
DamYan słuszna uwaga, że forum tworzymy my wszyscy, szkoda tylko, że nie każdy chce się dzielić swoją wiedzą.

Co do tego które forum lepsze?
1. Stylistycznie - mybboard
2. Support - mybboard
3. Informacje potrzebne mi mybboard 95% - bbsite 5%
4. Ogół informacji, poradników, pomocy dla laików mybboard 85% - bbsite 15%

Jak dla mnie wszystko przemawia właśnie za waszym forum, jest czytelne, wszystko posegregowane jak należy, tematy nie są zamykane - każdy może dodać uwagę, propozycje, bez obawy, że dostanie ostrzeżenie za jakąś bzdurę.

Do tej pory wszystkie potrzebne info znalazłem u was, czego nie znalazłem to albo sam doszedłem albo wujek Google pomógł :)

Więc wielkie uznanie dla was: administracji i userów. Zawsze znajdzie się to czego się szuka, chociaż czasem coś znaleźć chwilke schodzi :D
Moim zdaniem tutaj nawet nie ma co porównywać.
Jestem przeciwny wszelkim porównaniom i wyścigom, kto jest lepszy. Ważne jest, by potrzebujący znalazł rozwiązanie swojego problemu, a to czy to będzie dzięki MyBBSite czy MyBBoard.pl to już mniej ważna sprawa :)
Forum, to tylko forum jak każde inne, ale istnieje i żyje głównie dzięki Naszym Użytkownikom :)
Co Nas tak Tutaj najbardziej zatrzymało ? Na pewno estetyka i modność strony, a także to, że możemy liczyć na innych, lub inni mogą liczyć właśnie na Ciebie, bo na tym to wszystko polega :)
Tutaj na forum sa ludzie chętni do pomocy, na poziomie. Szacun Mybboard ;)
Jeśli chodzi o ich portal - jest bardzo ciekawy. Zawiera wiele dobrych artykułów.
Faktycznie, że pod względem stylistycznym ten czerwony nie powala, zwłaszcza na forum.
Na pewno za MyBB PL przemawia to, że jest tu skupiona większa społeczność (m.in. poprzez czas na "rynku"), tym samym szybsza pomoc i większa baza wszelakich rzeczy związanych z tym skryptem.
Jak przeglądałem posty na tamtym forum, reprezentują jakiś poziom. Nie widziałem jakichś zażaleń związanych z moderacją MyBBSite.
Pamiętajmy jednak, że supporty nie powinny ze sobą konkurować (chociaż to zawsze mobilizuje), tylko wspólnie się wspierać, pomagać użytkownikom i jeszcze bardziej rozpowszechniać to oprogramowanie forum.
Ja dla MyBB dziękuję, nie skorzystam, ale wszystkich zagorzałych fanów pozdrawiam :).
Na prawdę, spora społeczność się tutaj zrobiła - to na pewno na plus.
Ponadto jeśli chodzi o SEO, na frazę "mybb" Site dominuje.
mybboard.pl dostarczyło mi więcej pomocnych informacji niż konkurencja. Zdecydowanie lepsza pomoc dostępna tutaj.
elroyalo napisał 30.07.2012, 08:29:
Temat od blisko kwartału nie jest aktywny, proszę nie odkopywać starych wątków, jeżeli nie znasz rozwiązania, bądź nie wnosisz treści merytorycznie istatnych.
W sumie wszystkie polskie supporty to dno - pewnie zaraz masa hejterów zacznie to oceniać, ale taka jest prawda. 80% problemów na tym forum pozostaje nie rozwiązanych, support w sumie żaden.
I jeszcze ta wielka łaska że "wcale nie muszą pomagać"...
(31.07.2012, 14:20)ciemak666 napisał(a): W sumie wszystkie polskie supporty to dno - pewnie zaraz masa hejterów zacznie to oceniać, ale taka jest prawda. 80% problemów na tym forum pozostaje nie rozwiązanych, support w sumie żaden.
I jeszcze ta wielka łaska że "wcale nie muszą pomagać"...

Trochę przeczysz sam sobie, bo oceniasz ;) Skąd wziąłeś liczbę 80%? Możesz opierać się na jakichś faktach, podać jakieś dane liczbowe? Inaczej ta opinia jest wyssana z palca i jakaś taka właśnie "hejterowa".
Nie z palca, najwyraźniej nie przeglądasz tematów na własnym forum skoro masz problemy z oszacowaniem średniej ilości nierozwiązanych wątków.
Polski support niestety jest jednym z najgorszych, nie hejtuje bo nie mam powodu, mybboard jest największym polskim forum o mybb jednak nie dorasta do pięt zagraniczonym odpowiednikom (mówie o supporcie), tutaj niestety użytkownicy są zlewani. Widzę że bardzo trudno Ci przyjąć krytykę.
Mówisz o wątkach, które były już tysiąckrotnie poruszane?

Gdyby użytkownicy oczekujący pomocy składniej formułowaliby swoje wątki czy posty poziom pomocy wzrósłby kilkukrotnie. Nie wiń supportu skoro wina nie leży po jego stronie. Luksusy, które posiada forum są widocznie nieosiągalne lub nazbyt skomplikowane by z nich skorzystać, dla administratorów innych serwisów. Mowa oczywiście o szukajce czy adekwatności działów odnośnie problemów lub dostosowywanie wypowiedzi do szablonów.

Oczywiście możesz mówić co chcesz ale jak dla mnie, te informacje są wyssane z palca. Gdybyś chociaż czymś je poparł, bo to, że ty tak twierdzisz nie znaczy, że tak jest. Przyczyń się do niesienia pomocy a nie tylko jej oczekuj.
A ja dodam jeszcze jedno... no dwa...

1. Jak Ci się nie podoba na polskich supportach, to korzystaj z zagranicznych... "lepszych"
2. Może sam coś wniesiesz do Polskiej Społeczności, a nie tylko jak wrzód na gębie (tak to się mówi?) siedzisz tutaj i nas doisz :).



Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości