Zacznę od tego, że jestem zielony w tym temacie, po czym przejdę do sedna sprawy.
Zainstalowałem na swoim forum plugin Buy Credit, zintegrowany z NewPoints, który pozwala na płatności przez wykorzystanie serwisów PayPal i Fortumo (SMS). Skupić się chcę na płatnościach przez SMS.
Rzecz w tym, że to jawne zdzierstwo. Fortumo zabiera 58% z każdej transakcji, a dla mnie zostaje 42%. Przykładowo z SMS kosztującego 11,07 PLN ja dostaję 3,78 PLN - resztę biorą oni.
Ponadto:
Dlatego wątpię, bym kiedykolwiek otrzymał zarobione pieniądze.
PayPal potrąca sobie 2,9% +0,80gr za transkację i wypłaca pieniądze już od uzbieranych 30 PLN, a Fortumo za udostępnienie swej 'technologii' bierze 58% a kasę Ci daje, jak zarobisz 50 EURO...
Zatem mam pytanie, jakie polecacie inne, bardziej ludzkie, firmy dające narzędzie do zarobku na płatnościach SMS-owych?... Bo chciałbym szepnąć autorowi pluginu, że mógłby dać korzystniejszą alternatywę dla płatności mobilnych...
Zainstalowałem na swoim forum plugin Buy Credit, zintegrowany z NewPoints, który pozwala na płatności przez wykorzystanie serwisów PayPal i Fortumo (SMS). Skupić się chcę na płatnościach przez SMS.
Rzecz w tym, że to jawne zdzierstwo. Fortumo zabiera 58% z każdej transakcji, a dla mnie zostaje 42%. Przykładowo z SMS kosztującego 11,07 PLN ja dostaję 3,78 PLN - resztę biorą oni.
Ponadto:
Cytat:15. (...)Wypłaty dla Użytkownika mogą być dokonane w ciągu tego okresu, jeśli całkowita suma niewypłaconych zarobków przeliczona na Euro wyniesie co najmniej 50 €, przy zastosowaniu kursów wymiany walut przewidzianych przez Fortumo. Fortumo może zmieniać stawki przeliczeniowe kursów walut w dowolnym momencie, bez uprzedniego powiadomienia.