12.08.2016, 10:01
Wczoraj informowaliśmy o wprowadzeniu nowych, uproszczonych regulaminów w działach wsparcia technicznego. Dzisiaj nastąpiła kolejna istotna zmiana z nimi związana. W związku z bardzo częstym powtarzaniem błędów przy wypełnianiu naszych gotowych wzorów wiadomości, zdecydowaliśmy się je wymuszać. Obecnie podczas zakładania tematów w dziale wsparcia zobaczycie niestandardowy formularz: nie zawiera on już jedynie miejsca na nazwę tematu oraz treść wiadomości, ale także adres forum i oznaczenie wiadomości. Informacje te są obligatoryjne i jeżeli ktoś nie zechce podać adresu witryny, której dotyczy problem, nie otrzyma pomocy technicznej. Oczywiście w tematach nadal możliwe jest załączanie plików (np. zrzutów ekranu obrazujących problem), czy też subskrybowanie ich.
Oprócz tego podczas zakładania nowego tematu wyświetlane jest okienko, które przypomina o najważniejszych zasadach panujących na forum, a które znacznie przyśpieszają samodzielne znalezienie rozwiązania, bądź otrzymanie pomocy w przypadkach, gdy problem nie był jeszcze poruszany. Mamy nadzieję, że ten nowy wzór tematu nie będzie zbyt skomplikowany, a także skończą się problemy z brakującymi informacjami
Oprócz tego podczas zakładania nowego tematu wyświetlane jest okienko, które przypomina o najważniejszych zasadach panujących na forum, a które znacznie przyśpieszają samodzielne znalezienie rozwiązania, bądź otrzymanie pomocy w przypadkach, gdy problem nie był jeszcze poruszany. Mamy nadzieję, że ten nowy wzór tematu nie będzie zbyt skomplikowany, a także skończą się problemy z brakującymi informacjami