Dzień dobry! Mam pytanie związane z SSL i podejściem Google i Chrome do tematu
Zasugerowałem jednemu z Klientów, któremu będę pomagał ustawić reklamy na Facebooku, żeby na swoim sklepie wdrożył protokół SSL, bo na stronie głównej i stronach produktówych (na które ostatecznie będzie trafiał Klient) oczywiście wyskakuje informacja o tym, że komunikacja ze stroną jest niezabezpieczona.
Po rozmowie Klienta ze swoim informatykiem okazało się, że protokół SSL jest wdrożony, ale tylko na niektórych stronach. Żeby się nie pomylić, zacytuję odpowiedź informatyka
"Na stronie głównej nie ma przekierowania na kanał szyfrowany.
Zgodnie z wytycznymi SEO zabezpieczone powinny być formularze sprzedażowe, miejsca gdzie wprowadzane są dane osobowe np. formularz rejestracji i tak jest."
W związku z tym, bo lubię się uczyć i dokształcać, mam 2 pytania:
Pytanie nr 1 - czy faktycznie są takie wytyczne SEO, dotyczące wyboru stron do wdrożenia SSL?
Pytanie 2 - jak ma się do takiego podejścia późniejsza współpraca z Google czy Chrome? Czy w Chrome nie będzie wyskakiwało za chwilę ostrzeżenie, jak Klient wejdzie sobie na stronę główną, na której nie ma SSL?
https://godzinnik.pl/artykul-sponsorowan...-kluczowe/
Znalazłem artykuł na ten temat ale nie odpowiada on na wszystkie moje zapytania
Zasugerowałem jednemu z Klientów, któremu będę pomagał ustawić reklamy na Facebooku, żeby na swoim sklepie wdrożył protokół SSL, bo na stronie głównej i stronach produktówych (na które ostatecznie będzie trafiał Klient) oczywiście wyskakuje informacja o tym, że komunikacja ze stroną jest niezabezpieczona.
Po rozmowie Klienta ze swoim informatykiem okazało się, że protokół SSL jest wdrożony, ale tylko na niektórych stronach. Żeby się nie pomylić, zacytuję odpowiedź informatyka
"Na stronie głównej nie ma przekierowania na kanał szyfrowany.
Zgodnie z wytycznymi SEO zabezpieczone powinny być formularze sprzedażowe, miejsca gdzie wprowadzane są dane osobowe np. formularz rejestracji i tak jest."
W związku z tym, bo lubię się uczyć i dokształcać, mam 2 pytania:
Pytanie nr 1 - czy faktycznie są takie wytyczne SEO, dotyczące wyboru stron do wdrożenia SSL?
Pytanie 2 - jak ma się do takiego podejścia późniejsza współpraca z Google czy Chrome? Czy w Chrome nie będzie wyskakiwało za chwilę ostrzeżenie, jak Klient wejdzie sobie na stronę główną, na której nie ma SSL?
https://godzinnik.pl/artykul-sponsorowan...-kluczowe/
Znalazłem artykuł na ten temat ale nie odpowiada on na wszystkie moje zapytania