www.mzone-net.eu

Założony przez DamYan.

Z przeniesieniem danych z serwera sobie poradzę, kwestia przerejestrowania domen do was ;]
(12.06.2011, 12:05)Gutaj napisał(a): Z przeniesieniem danych z serwera sobie poradzę, kwestia przerejestrowania domen do was ;]

No to już jest najmniejszy problem. Dostajesz dostęp do panelu domen i wykonujesz samodzielnie przeniesienie do nas podając AUTHINFO domeny.


Nowe ceny na nowe serwery VPS zamówione w MZone Group
Już od dzisiaj obowiązują nowe ceny na serwery VPS. Ceny które zostały obniżone dotyczą nowych zamówień wykonanych od dnia 10 lipca 2011 roku.

Lista nowych obniżonych cen dla serwerów VPS:

VPS10H - teraz już od 20 złotych - zniżka na kod dla użytkowników forum
VPS20H - teraz już od 30 złotych - zniżka na kod dla użytkowników forum
VPS40H - teraz już od 50 złotych - zniżka na kod dla użytkowników forum
VPS80H - teraz już od 120 złotych - zniżka na kod dla użytkowników forum

---------

Powyższe ceny będą obowiązywać do wyczerpania zapasów i będą utrzymane przez cały okres abonamentowy klienta.

Powyższa promocja dotyczy tylko nowych serwerów!

---------
Co nowego u nas?

Już wkrótce przeniesienie kont współdzielonych z serwerów w lokalizacji DE na markowe serwery Dell w lokalizacji UK.
-----
Jeżeli chciałbyś otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowinek w firmie, zmianach czy ofertach promocyjnych zapisz się na naszą listę mailingową:
http://mzone-net.eu/...x.php?d=kontakt


Przy próbie użycie kodu w rozliczeniu rocznym jest komunikat o tym, że nie zmienia on ceny żadnego z produktów (mowa o VPS40H).
Już powinno działać poprawnie.

To dlatego, że kody dla forum są obsługiwane miesięcznie, roczny jest już dodany.
Bezczelność, anonimowość i utrata danych z mzone-net.eu (www.mzone.pl)

To ja opiszę jak utraciłem bezpowrotnie dane w mzone na którym trzymałem swój sklep internetowy.

Otóż pewnego dnia tj. 10.08.2011 będąc na urlopie sprawdzam swoją stronę a tu "Link to database cannot be established."

Co się okazało? otóz serwer na którym działał sklep został usunięty,
ostatni backup sprzed 3 tygodni, a po chamskiej konwersacji z anonimową obsługą łaskawie znalazł się backup sprzed 4 dni.

Szczegóły sprawy krok po kroku

Firma mzone wysyła email 23 lipca, że przenosi dane na nowe serwery i że, stare i nowe serwery będą działać RÓWNOCZEŚNIE.

- BRAK informacji o wyłączeniu starych serwerów

25 lipca (pomijając, że sezon urlopowy) wysyła informację,
"Miło Nam Państwa poinformować, że została zakończona procedura przenoszenia kont H5 na nowy serwer Merkury.
W związku z tym prosimy zaktualizować swoje domeny na poniższe DNS-y:"

- BRAK informacji do kiedy trzeba zmienić DNS'y
- BRAK informacji o wyłączeniu starych serwerów

10 sierpnia strona przestaje nagle działać i okazuje się, że jedynym backupem jest ten z 23 lipca.
Według obsługi mój sklep nie mógł działać bo stare serwery zostały wyłączone, ale jakimś cudem działał.

Pan "Ireneusz" z obsługi,
nie chce się w pełni przedstawić,

"Nie podajemy nazwisk na helpdesku, moje nazwisko nic Panu nie da.
Zażalenie może Pan wysłać na adres: "

ironicznym i strofującym tonem pisze, że nic się nie stało, wszystko jest w porządku i to wina klienta, że nie zmienił dnsów,
żadne dane nie zostały zgubione. Na pytanie gdzie jest baza danych,
która jeszcze dzisiaj (tj. 10.08.2011) o 11:14 była aktywna,
nie chce lub nie potrafi udzielić odpowiedzi, "w międzyczasie" ironicznie odsyła do regulaminu - czyżby firma mzone nie była za nic odpowiedzialna?


Oczywiście, tylko na stronie chwali się codziennym backupem i ochroną danych klienta.

Bierzcie hosting w mzone i czekajcie na pierwszy problem, emocje przy rozmowie z BOK gwarantowane, lekceważenie i utrata danych gratis.
Czegoś tu nie rozumiem, tym bardziej, że sam mam konto w Mzone i też "przeszedłem" przez tą zmianę serwerów, z tym, że w pełni "bezboleśnie".

1. Mzone wysyłało wiadomości, zarówno z nowym linkiem do cPanelu/DA na nowym serwerze, jak i DA.
2. Całe przenosiny zostały przeprowadzone szybko, było potwierdzenie kiedy co robiono, w moim wypadku wszystkie dane zostały bezproblemowo przeniesione (i pliki i bazy i ustawienia, wszystko).
3. Informacje o tym, że będzie to robione zostały wysłane dużo wcześniej.

Sądzę więc, że jedyny Twój problem to fakt, iż zrzucasz na nich winę za to, że Ciebie nie było, a poza tym pewnie nie zapoznałeś się z emailami które otrzymałeś. Pewności nie mam, bo nie jestem Tobą, ale na to właśnie stawiam, niedopatrzenie i nieuwaga ze strony klienta.
Ja mam VPSa ale majla o zmianie serwerow tez dostalem.
De fakto mnie to nie dotyczylo ale co do polityki informacyjnej to moge cos od siebie dodac.

Mialem (chyba opisywany w tym watku) problem ze spoznieniem z platnoscia a w majlu ktory o niej przypominal nie bylo mowy o 10 zł "kary" (nie pamietam jak to sobie nazywaja).

Te jaja z bazą rzeczywiście dziwna sprawa - jak się coś wyłącza (tymbardizej serwer baazy danych) to się przecież tych danych nie wyrzuca (bynajmniej zostawia na jakis czas).
Opisany problem był dyskutowany na forum WHT, ale krótko wyjaśnię o co chodzi:

Klient nie skontaktował się z nami pomimo otrzymanych powiadomień, przez okres około 3 tygodni po migracji na nowy serwer. Problem polegał na tym, że klient w pliku konfiguracyjnym swojego skryptu miał wpisane IP serwera H5 (IP do bazy danych), zamiast standardowego: "localhost".

Efekt był taki, że w po migracji na nowy serwer, kiedy dwa serwery działały jednocześnie, strona była na nowym serwerze, ale baza zapisywana była jeszcze na starym serwerze (właśnie przez to IP do bazy danych w pliku konfiguracyjnym sklepu klienta). Po wyłączeniu starego serwera baza przestała działać, a klient oczywiście wini Nas za to.

Gdyby klient miał wpisane w swoim pliku konfiguracyjnym "localhost" problemu by nie było.
Teraz oczywiście będzie pisał wszędzie, jaka to nasza firma jest zła.

Cytat:Oczywiście, tylko na stronie chwali się codziennym backupem i ochroną danych klienta.

Klient posiadał pakiet podstawowy, ten pakiet nie jest uprawniony do codziennej kopii, które są wykonywane tylko dla serwerów PRO Business. Klient też nie wspomniał, że to nasz administrator poprawił mu ten plik konfiguracyjny i przywrócił bazę z dnia poprzedniego, chociaż nie był uprawniony do codziennej kopii bezpieczeństwa.
Znamy więc drugą stronę przysłowiowego medalu.

Pozwolę sobie zadać tutaj pytanie - na jakich serwerach stawiane są konta współdzielone?

MZ Three ma ograniczenie do 12% - jak to z tym jest?

Czy po użyciu kodu promocyjnego obecnego w tym watku, a nastepnie checi zakupienia pakietu wyższego (przykładowo MZ Four) kod jest nadal aktywny?
Kod z forum jest oczywiście aktywny.

Odnośnie serwerów wirtualnych, to wszystkie nowe konta są umieszczane na terenie UK, serwery Dell z dyskami SAS, łącze 1 Gbps. Wszystkie konta są obsługiwane tylko i wyłacznie przez cPanel z RVSKIN oraz Installatron, nie posiadamy już w ofercie hostingu współdzielonego serwerów z DA.

Są różne konfiguracje Dell, więc nie podam Ci konkretnych danych odnośnie procesora, każda maszyna ma jednak powyżej 16 GB RAM i są to procesory co najmniej Quad core lub 2 x Quad core na płycie.

Limit CPU to ograniczenie do 12% na jeden rdzeń (dla MZ THREE). Jeśli przekroczysz system wyśle Ci dwa ostrzeżenia o takim zdarzeniu (nie częściej niż jedno dziennie), na 3 ostrzeżeniu jeśli nie zmienisz planu lub nie będzie żadnej reakcji odnośnie wygenerowanego obciążenia, wtedy system zawiesi konto na 3 ostrzeżeniu.
12% na rdzeń? Czy na procesor?

Rozumiem, że po zakupie pakietu otrzymam dokładne informacje o serwerze?
Obciążenie jest liczone na jeden rdzeń.

Nie za bardzo rozumiem, jakie informacje o serwerze chciałbyś otrzymać, poniżej podaję Ci konfigurację najsłabszej maszyny dla hostingu współdzielonego, na którym może być umieszczone Twoje konto:

Serwer Dell:
System Operacyjny: CentOS Linux 5
Panel administracyjny: cPanel (WHM dla resellerów)
Pamięć: 16GB ECC DDR3
Quad Core Intel® Xeon® X3470 2.93Ghz
Serwer podłączony do łącza i przepustowości: 1 Gbps
Dyski SAS + hardware RAID

Mam nadzieję, że te dane Ci wystarczą.

Jednak przed zakupem przetestuj serwer, wtedy dokładnie podamy Ci obciążenie które wygenerowałeś.
Czy na "Serwery Wirtualne - MZ TWO+ CP" dziala promocja 50%?
Tak, promocja z forum mybboard.pl działa cały czas, wystarczy wpisać poprawny kod.



Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości