Cytat:We wczesniejszej firmie nie musialem sie tlumaczyc kiedy bedzie oplata. Ale racja - moglem napisac.
Przecież nikt nie żąda od Ciebie tłumaczenia, usługę wykupiłeś dobrowolnie i dobrowolnie możesz zrezygnować. Napisałem tylko, że wystarczyło napisać ticket do BOK, wejść na czat czy nawet wysłać maila z informacją, że będziesz przedłużać usługę i wpłata będzie dnia następnego. Wtedy miła Pani z BOK zrobi notkę na Twoim koncie, że się z nami skontaktowałeś i opłata za aktywację serwera (po zawieszeniu) nie zostanie dodana lub zostałaby anulowana. Ty się z nami nie skontaktowałeś, więc pretensje miej tylko do siebie. Mogłeś chociaż napisać mi tu na forum PW, wtedy dałbym taką notkę na Twoim koncie, także tego nie zrobiłeś.
Cytat:Tak jak by te klikniecie kilka razy (odblokowanie; a moze nawet system to u Was robi) kosztowalo 10zł.
Może dam Ci kilka danych z Twojego konta, w celu wyjaśnienia sprawy.
Te dane dostałem od BOK:
23 maja 2011 - Email o nadchodzącej płatności
27 maja 2011 - kolejny email z przypomnieniem o wpłacie
30 maja 2011 - mija termin zapłaty (wpłaty od Ciebie nie było)
31 maja 2011 - zawieszenie konta przez system (nadal nie ma wpłaty)
01 czerw 2011 - informacja o usunięciu konta + dodanie 10 złotych
Zaraz tego samego dnia po dokonanej wpłacie (dokładnie po 4 minutach od) konto zostało odwieszone.
Twój abonament był ważny do 29 maja 2011 roku, nie do 30. Zawsze czekamy jeden dzień właśnie w przypadku takich spóźnień, opłata zostaje dodana dopiero dnia następnego w przypadku konieczności odwieszenia serwera.
Nie jest prawdą, że jest to tylko jedno lub dwa kliknięcia, korzystasz z komercyjnego serwera, gdzie pracują ludzie, którzy chcą mieć zapłacone za swoją pracę. Trzeba sprawdzić, zaksięgować wpłatę, odwiesić konto, zmienić statusy itp. to nie wykonuje jedna osoba.
Jest mi przykro, że z tego powodu nie jesteś zadowolony, ale skoro oczekujesz od nas najwyższej jakości, oczekuj także terminowych wpłat od siebie.