www.mzone-net.eu

Założony przez DamYan.

Witam mZone, mam pytanie.

Czy jeśli zdecyduję się na początku na opłacenie jedynie pierwszego miesiąca za 20 zł (pakiet MZ THREE+ DA), a później zdecyduję się pozostać na waszym serwerze to czy bedę mógł opłacić następny rok w promocyjnej cenie 120 zł?
Witam Emillo,

Niestety nie, system przyjmuje kod tylko przy zamówieniu.
Musiałbyś założyć nowe konto korzystając z kodu promocji i ewentualnie przenieść pliki z poprzedniego a nowy serwer.
Tylko że właśnie coś mi się tam nie zgadza :D W Waszej ofercie (bez żadnego logowania, kodu itd) jest podana cena 120/rok dla MZ THREE+ DA (cena 240 zł jest skreślona), a po wpisaniu kodu promocyjnego z forum przy zamówieniu pojawia się informacja, że kod nie wpływa na zamówienie - dostępny jest tylko przy przedłużaniu hostingu.

To jak w końcu jest? :D
Tamta oferta jest inna od tej na forum. Wpisz odpowiedni kod promocji.
Już sobie poradziłem, dziękuję.

Pierwsze wrażenia? Niesamowita prędkość i dobry kontakt z konsultantem ;)

mZone
Generated in 0.0460691 seconds (85.86% PHP / 14.14% MySQL)
SQL Queries: 41 / Global Parsing Time: 0.0235400 / Memory Usage: 3 MB
PHP version: 5.2.14 / Server Load: 2.75 / GZip Compression: Enabled

neteasy
Generated in 0.1350861 seconds (90.10% PHP / 9.90% MySQL)
SQL Queries: 45 / Global Parsing Time: 0.0932162 / Memory Usage: 5.75 MB
PHP version: 5.2.17 / Server Load: 1.92 / GZip Compression: Enabled
ROTFL!

Jeden dzień spóźnienia i już VPSa wylaczaja i odsetki 10zł sobie naliczają.
Zapłaciłem bo szkoda utraty danych ze wzgledu na to że nawet nie można ich sobie zgrać.

Godne podejście do klienta.

Pozdrawiam i znowu czeka mnie migracja.
Cena nie jest wysoka, a w sumie to nawet nie powinno mieć znaczenia - nie zapłacone, to odcinamy od usługi (automat), a jak ktoś chce dane skopiować, to niech płaci :)
Ja bym raczej podchodził do tego inaczej - lepiej cieszyć się, że to tylko 10zł. Co prawda być może lepiej byłoby się spróbować z firmą dogadać (nie wiem czy próbowałeś, więc to tylko moje spekulacje).
(01.06.2011, 11:09)Victor napisał(a): ROTFL!

Jeden dzień spóźnienia i już VPSa wylaczaja i odsetki 10zł sobie naliczają.
Zapłaciłem bo szkoda utraty danych ze wzgledu na to że nawet nie można ich sobie zgrać.

Godne podejście do klienta.

Pozdrawiam i znowu czeka mnie migracja.
Spóźniłeś się z opłatą, system naliczył Ci kwotę 10 złotych za ponowne włączenie serwera VPS (chyba o ile się nie mylę). A czy to tak trudno napisać ticket z prośbą, że opłata będzie następnego dnia? Przecież wtedy BOK anulowałby taką wpłatę.

Dostajesz 7 dni wcześniej maila,że zbliża się termin wpłaty. Przecież nie było to zaskoczenie.
We wczesniejszej firmie nie musialem sie tlumaczyc kiedy bedzie oplata. Ale racja - moglem napisac.

To sie troche po prostu nie miesci w granicach dobrego smaku.
Tak jak by te klikniecie kilka razy (odblokowanie; a moze nawet system to u Was robi) kosztowalo 10zł.

I zrobilibyscie klientom na reke jak byscie pisali o takich rzeczach jak ODSETKI ponownie w mejlu powiadamiajacym o wplacie.
Wtedy nie bylo by calego zamieszania.
Cytat:We wczesniejszej firmie nie musialem sie tlumaczyc kiedy bedzie oplata. Ale racja - moglem napisac.
Przecież nikt nie żąda od Ciebie tłumaczenia, usługę wykupiłeś dobrowolnie i dobrowolnie możesz zrezygnować. Napisałem tylko, że wystarczyło napisać ticket do BOK, wejść na czat czy nawet wysłać maila z informacją, że będziesz przedłużać usługę i wpłata będzie dnia następnego. Wtedy miła Pani z BOK zrobi notkę na Twoim koncie, że się z nami skontaktowałeś i opłata za aktywację serwera (po zawieszeniu) nie zostanie dodana lub zostałaby anulowana. Ty się z nami nie skontaktowałeś, więc pretensje miej tylko do siebie. Mogłeś chociaż napisać mi tu na forum PW, wtedy dałbym taką notkę na Twoim koncie, także tego nie zrobiłeś.

Cytat:Tak jak by te klikniecie kilka razy (odblokowanie; a moze nawet system to u Was robi) kosztowalo 10zł.
Może dam Ci kilka danych z Twojego konta, w celu wyjaśnienia sprawy.
Te dane dostałem od BOK:
23 maja 2011 - Email o nadchodzącej płatności
27 maja 2011 - kolejny email z przypomnieniem o wpłacie
30 maja 2011 - mija termin zapłaty (wpłaty od Ciebie nie było)
31 maja 2011 - zawieszenie konta przez system (nadal nie ma wpłaty)
01 czerw 2011 - informacja o usunięciu konta + dodanie 10 złotych
Zaraz tego samego dnia po dokonanej wpłacie (dokładnie po 4 minutach od) konto zostało odwieszone.

Twój abonament był ważny do 29 maja 2011 roku, nie do 30. Zawsze czekamy jeden dzień właśnie w przypadku takich spóźnień, opłata zostaje dodana dopiero dnia następnego w przypadku konieczności odwieszenia serwera.

Nie jest prawdą, że jest to tylko jedno lub dwa kliknięcia, korzystasz z komercyjnego serwera, gdzie pracują ludzie, którzy chcą mieć zapłacone za swoją pracę. Trzeba sprawdzić, zaksięgować wpłatę, odwiesić konto, zmienić statusy itp. to nie wykonuje jedna osoba.

Jest mi przykro, że z tego powodu nie jesteś zadowolony, ale skoro oczekujesz od nas najwyższej jakości, oczekuj także terminowych wpłat od siebie.










Szczerze mówiąc jestem zadowolony z hostingu, choć Pani z supportu jest zawsze zaskoczona moimi pytaniami :) Jestem w ogóle ciekawy dlaczego siedzi w supporcie w dziale Technicznym...
(10.06.2011, 23:04)rafal20polska napisał(a): Szczerze mówiąc jestem zadowolony z hostingu, choć Pani z supportu jest zawsze zaskoczona moimi pytaniami :) Jestem w ogóle ciekawy dlaczego siedzi w supporcie w dziale Technicznym...

Wszystko zależy od co pytasz ta Panią. ;)
Na chacie pomimo tego, że masz widoczny dział techniczny, zawsze łączysz się z naszym BOK.
Jest to dlatego, że z reguły chat jest przeznaczony pod zapytania ofertowe, a nie pomoc techniczną. Oczywiście staramy się pomagać podczas rozmowy, ale większość spraw i tak wymaga napisania ticketu na helpdesku i zarejestrowania zgłoszenia.

Tak czy inaczej cieszę się, że jesteś zadowolony z naszych usług.
Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i podpowiedzi.

Pozdrawiam :)
Mam zamiar wykupić u Was hosting. Zobaczymy za co tak słodzicie :D
No to już chyba widzę gdzię ucieknę od glowanet.pl :p mam do przerzucenia 2-3 domenki 2-3 hostingi, myślę już raczej nad kupnem vps'a :], nie będzie problemu? :-)
(12.06.2011, 08:55)Gutaj napisał(a): No to już chyba widzę gdzię ucieknę od glowanet.pl :p mam do przerzucenia 2-3 domenki 2-3 hostingi, myślę już raczej nad kupnem vps'a :], nie będzie problemu? :-)

A dlaczego miałby być problem?
Na hosting wirtualny masz darmowe przeniesienie przy opłacie na rok, jeśli jednak na VPS (o ile nie jest to serwer zarządzany) i mielibyśmy to zrobić za Ciebie, wtedy musiałbyś zapłacić za migrację. W opcji zarządzanej przeniesienie masz gratis.

Dla hostingu wirtualnego bez względu czy to Directadmin czy też cPanel przeniesienie (tzw. migracja) nie stanowi żadnego problemu i trwa bardzo krótko, oczywiście zadanie musi zostać zakolejkowane przez nasz dział techniczny.



Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości