21.04.2018, 12:06
21.04.2018, 13:43
Zweryfikuj szablon ACP -> Narzędzia i konserwacja -> Stan Systemu -> Zweryfikuj szablon.
21.04.2018, 13:48
Zaktualizuj polskie tłumaczenie.
21.04.2018, 16:41
21.04.2018, 18:44
21.04.2018, 19:55
(21.04.2018, 18:44)ViewerOfDeadMemes napisał(a): [ -> ](21.04.2018, 16:41)Mroczekk napisał(a): [ -> ]Dlatego, że masz polskie tłumaczenie i coś Ci zapewne nie działa poprawnie, bo masz za starą wersję tłumaczenia(21.04.2018, 13:48)Matslom napisał(a): [ -> ]Zaktualizuj polskie tłumaczenie.Polski, dlaczego?
Wersje mam najnawszą
21.04.2018, 20:02
Pokaż w takim razie screen z Konfiguracja -> języki
21.04.2018, 20:14
21.04.2018, 20:28
Ten temat był już kiedyś poruszany tutaj: https://webboard.pl/thread-62618.html
21.04.2018, 23:39
(21.04.2018, 20:28)myCreedo napisał(a): [ -> ]Ten temat był już kiedyś poruszany tutaj: https://webboard.pl/thread-62618.htmlTam nie znalazłem odpowiedzi na mój błąd. Ale problem jest rozwiązany!
(Jeśli masz taki problem czytaj to! Wejdź w ftp forum /inc/languages może tam będzie właśnie problem, u mnie były tam jakieś foldery i je pousuwałem i działa wszystko jak powinno.)