Ja korzystam od 1,5 roku z neteasy i złego słowa nie mogę powiedzieć - tylko jakie jest ograniczenie CPU?
MyBBoard.pl również stoi na Neteasy i od tego czasu skończyły się problemy z dostępnością usług. Czasami pojawiały się błędy 500, ale w większości spowodowane nieodpowiednim działaniem naszych skryptów.
Na support też nie można narzekać. Odpowiadają szybko i na temat, więc mogę osobiście polecić.
Także polecam neteasy. Mam tam małe i duże konta. Support najlepszy jaki miałem okazję spotkać, a z kilkoma jak nie kilkunastoma firmami miałem przyjemność lub nieprzyjemność współpracować.
Kolega w pracy ma na tym swoją strone i nie narzeka jedyne co mówił żto to że nie móg pewnego razu się do nich dodzwonić w sprawie powiększenia hostingu
Namieszalem w hostingu jak jasna cholera. Wyslalem ticket do admina. Minuta i juz byla odpowiedz a problem w 100% rozwiazany. Zobaczcie ktora jest godzina! Naprawde goraco polecam ten hosting od strony obslugi technicznej.
A jest możliwość płacnia SMS ? To by mi się przydało bo dosyć tani
(27.05.2010, 17:07)Assin napisał(a): [ -> ]A jest możliwość płacnia SMS ? To by mi się przydało bo dosyć tani
To pytanie do neteasy, więc najlepiej skontaktuj się z administratorem. Kontakt jest na stronie.
Witam ,
Ja chciałem opisać swoją nie miłą sytuację jaką miałem w lutym z tą "firmą" .
Nie pamiętam ale coś źle zrobiłem że potrzebny był backup bazy danych i plików z folderu (tak wiem powinienem sam zrobić backup - no ale mniejsza z tym) . Po mojej prośbie o przywrócenie tego admin odpisał że
koszt takiej usługi to 10 zł (śmiechu warte powinien być za free) , od razu wpłaciłem , backup był zrobiony po paru godzinach , wszystko niby spoko ale:
1. Backup bazy danych był ok .
2.
Backup plików z folderu o jaki prosiłem był z przed 1,5 miesiąca , bo ktoś na PAŁE wgrał sobie pliki zupełnie bez użyteczne .
Cała strona się oczywiście rozsypała i na moją kolejną prośba backup został przywrócony tak jakby ta FIRMA nie robiła żadnej operacji z backupem , po tygodniu dopiero mniej więcej ją zrekonstruowałem .
Oczywiście 10 zł nie otrzymałem z powrotem , ale admin stwierdził że to nie jego wina :
Cytat:Witam,
baza została wgrana z wczorajszego backupu, natomiast pliki z backupu są ze stycznia - nowsze archiwum niestety zawiera błędy.
oraz :
Cytat:Witam,
w tym momencie strona jest przywrócona do takiego stanu jak przed wgraniem backupu, jeśli chodzi o pliki. Przykro mi, ale nic więcej w tej kwestii nie możemy Panu pomóc.
Zawiera błędy , a to chyba moja wina
,
mi się wydaję że żadnego backupu nie robią , ponieważ poprosiłem o pliki , aby samemu wgrać je :
Cytat:Witam może inaczej mogę backupy to sobie sam wgram
Dostałem odpowiedź:
Cytat:Witam,
backupy są wgrywane wyłącznie przez administratora poprzez konsole serwera.
Nie wiem jak są traktowane inne konta użytkowników , ale ja korzystałem z tego ze z zniżką z mybboard.pl .
Generalnie nie polecam , pozdrawiam masimo .
Korzystam z tego hostingu od roku, nie jest zły. polecam
Także korzystam z neteasy.pl i wielu innych hostingów. Do tej pory nie miałam z nimi problemów (OBY TAK DALEJ), a backup zlecam CRON'em na zewnętrzny serwer - umiesz liczyć licz na siebie.
Złe wspomnienia z pomocą techniczną, nie polecam.