06.05.2012, 03:06
MySupport to wtyczka, która umożliwia większą kontrolę nad wsparciem udzielanym na forum. Jej główną zaletą jest możliwość wyróżniania postów rozwiązujących problemy poruszane w konkretnym wątku, a co najważniejsze - taki post wskazuje sam autor wątku. Z racji tego, że nasi Użytkownicy piszą wiele postów z tekstami "tak, zadziałało", takie rozwiązanie ułatwi im identyfikowanie osób, które rzeczywiście udzieliły odpowiednich porad i będą otrzymywać mniej "wrednych" notek moderatorskich Dodatkowo w każdym wątku z problemem, oznaczonym jako rozwiązany, pojawia się mała strzałka, która kieruje przeglądającego wprost do odpowiedzi z najlepszym rozwiązaniem.
Od zaplecza MySupport uzupełnia działanie Ekipy - daje możliwość ustalania priorytetów wątków dotyczących pomocy oraz oznaczania ich jako techniczne, czyli przypisane do osób znających mechanizm MyBB czy mechanizmy wtyczek. Udostępniony jest także podgląd i statystyki rozwiązanych oraz nierozwiązanych spraw, co ułatwia odszukanie wątków z problemami i szybszą pomoc w ich rozwiązaniu.
Aktualnie MySupport został uruchomiony w działach:
Skrypt
Tłumaczenia
Migracja na MyBB
Pluginy
Style, szablony i grafika
Wątki z nierozwiązanymi problemami są oznaczone małą ikonką w kolorze czerwonym, umiejscowioną przy temacie: , z kolei z rozwiązanymi - ikonką zieloną: .
Autor wątku może oznaczyć najlepszą odpowiedź za pomocą opcji Oznacz jako najlepszą odpowiedź:
W momencie, gdy temat uzyskuje status wątku z rozwiązanym problemem, pojawia się też wspomniana zielona strzałka, która prowadzi nas do rozwiązania problemu:
W profilu użytkownika pojawiają się też nowe dwie opcje:
Można dzięki tym opcjom sprawdzić jak się mają nasze wątki, które oczekują na rozwiązanie problemu:
Pozostaje nam zatem życzyć Wam bezkolizyjnego użytkowania nowych opcji i jak najsensowniejszej pomocy ze strony innych Użytkowników.
Jak wiadomo, przy nowych rozwiązaniach mogą pojawiać się błędy, dlatego prosimy Was o zgłoszenia w takich sytuacjach, z jak najbardziej szczegółowym opisem w odpowiednim wątku.
Od zaplecza MySupport uzupełnia działanie Ekipy - daje możliwość ustalania priorytetów wątków dotyczących pomocy oraz oznaczania ich jako techniczne, czyli przypisane do osób znających mechanizm MyBB czy mechanizmy wtyczek. Udostępniony jest także podgląd i statystyki rozwiązanych oraz nierozwiązanych spraw, co ułatwia odszukanie wątków z problemami i szybszą pomoc w ich rozwiązaniu.
Aktualnie MySupport został uruchomiony w działach:
Skrypt
Tłumaczenia
Migracja na MyBB
Pluginy
Style, szablony i grafika
Wątki z nierozwiązanymi problemami są oznaczone małą ikonką w kolorze czerwonym, umiejscowioną przy temacie: , z kolei z rozwiązanymi - ikonką zieloną: .
Autor wątku może oznaczyć najlepszą odpowiedź za pomocą opcji Oznacz jako najlepszą odpowiedź:
W momencie, gdy temat uzyskuje status wątku z rozwiązanym problemem, pojawia się też wspomniana zielona strzałka, która prowadzi nas do rozwiązania problemu:
W profilu użytkownika pojawiają się też nowe dwie opcje:
Można dzięki tym opcjom sprawdzić jak się mają nasze wątki, które oczekują na rozwiązanie problemu:
Pozostaje nam zatem życzyć Wam bezkolizyjnego użytkowania nowych opcji i jak najsensowniejszej pomocy ze strony innych Użytkowników.
Jak wiadomo, przy nowych rozwiązaniach mogą pojawiać się błędy, dlatego prosimy Was o zgłoszenia w takich sytuacjach, z jak najbardziej szczegółowym opisem w odpowiednim wątku.