Ponawiam prośbę o umieszczenie Regulaminu SB na stronie głównej forum [nie wiem w formie ogłoszenia czy jakoś inaczej] bo wielu użytkowników wykorzystuje ten fakt do umieszczania "niechcący" linków do swoich problemów bądź pisania o swoich problemów z MyBB.
Może dałoby się to jakos lepiej rozwiązać?
Mozna by bylo zostawic tylko pozytywna repke i na tym znacznie latwiej by bylo pracowac
Nie, co do repek to będzie pewna zmiana, która bardzo zaboli osoby łamiące regulamin.
A jeśli chodzi o regulamin shoutboxa to tak, z pewnością się w nim pojawi na głównej stronie.
Może zmienić wymagania co do wpisywania treści na shoutboxie? 20 postów i 2 tygodnie od rejestracji konta. Zmiejszyłoby to ilość spamerów proszących o pomoc na SB.
I widoczność czatu dla takich osób, hmm?
(23.10.2016, 19:40)Gamerpl napisał(a): [ -> ]Może zmienić wymagania co do wpisywania treści na shoutboxie? 20 postów i 2 tygodnie od rejestracji konta. Zmiejszyłoby to ilość spamerów proszących o pomoc na SB.
Takich osób jest mało, jest to zbędne.
Może dodać jakieś powiadomienie, że nie zamykamy wątków? Ostatnio sporo osób 'każe zamknąć temat', po co ludzie mają się denerwować? Może jakiś popup?
Może łatwiejsze (ajaxowe lub nie) dodawanie załącznika typu SS? Albo hosting grafiki na forum..
Do tego może umiejętności w profilu zbanowanego usera zamieniac na brak ?
To i tak nie ma znaczenia, osoba zbanowana to osoba zbanowana.
Co do komunikatu o niezamykaniu - pomyślimy.
Hostingu grafiki na bank robić nie będziemy.
Proponuje zrobić małą aktualizację działu Hosting chodzi mi tutaj o linki i opis parametrów hostingów które w wilu przypadkach są nieaktualne
Mamy to na uwadze i chcemy przerobić tak, aby nie było to problemem (uproszczone oferty, szczegóły są zawsze na stronach firm).