Cześć. Ostatnio mi się nudziło, więc zacząłem bawić się ze stylem Default. Poniżej pokazuję wam mój pierwszy styl mybboard. Prawie w całości wykonany jest tylko z elementami CSS. Jedyna grafika to ikonki zwijania działów
Styl nie jest jakiś mega zajebisty, ale od razu mówię że jestem totalnym amatorem, jeżeli chodzi o tworzenie stylów
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)
Na stronie głównej chcę zmienić jeszcze nagłówek. Mam taki pomysł aby zrobić takie jakby puzzle i dopiero na tym umieścić napis. Mam z tym małe problemy, ale niedługo udostępnie uaktualnioną wersję.
Nad wyglądem profilu, tematów oraz działów obecnie pracuję.
Jest to mój pierwszy styl i jest on bardziej eksperymentalny
Dla ciekawskich bez problemu udostępnię
Proszę o opinie, sugestie oraz ciekawe pomysły.
Pozdrawiam,
Ecosse!
Jeśli to Twój pierwszy styl to bardzo dobrze (choć na ss nie da się zobaczyć błędów
). Styl ładnie kolorystycznie, ale według mnie jednak trochę za zwykły. Może jakby dodać jakieś tło byłoby idealnie
.
Dzięki za opinie. Moim zdaniem styl nie jest "za zwykły". Mi osobiście taki styl się podoba i raczej taki pozostanie
Poniżej daję małą aktualizację. Lekko odświeżona strona główna, profil użytkownika oraz widok tematu.
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)
Proszę o opinie, sugestie oraz ciekawe pomysły. Naprawdę mnie napędzają
Style fajny i moim zdaniem czytelny choć osobiście wolę nieco jaśniejsze kolory
Mi styl przypadł do gustu i jest on naprawdę świetny
dodasz w download?
(11.05.2014, 21:02)MateoQ napisał(a): [ -> ]dodasz w download?
Na razie tego nie planuje. Raczej nie dodam.
Bardzo ładny styl, ładnie się prezentuje
Szczerze mówiąc styl jak styl. Na pierwszy rzut oka nic szczególnego patrząc na SS. Wiele takich w necie. Ogólnie OK.
Bardzo prosty styl. Widać że na Mybb a nie jakiś z IPB zerżnięty, lecz chyba gdzieś juz taki widziałem, a a raczej podobny.