Webboard

Pełna wersja: Kolor postu w zależności od rangi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
wersja skryptu MyBB: 1.6.9
adres forum: insidery.cba.pl
na czym polega problem (screen, opis, komunikaty, nazwa stylu/theme/szablonu):

Jak zrobić, żeby na przykład posty Administratorów i Moderatorów miały tło w innym kolorze?
Chodzi mi o tło posta (nie tło z lewej, tam gdzie są dane użytkownika, który pisał posta, tak jak tutaj jest po lewej lekki róż, a post ma kolor biały)
Szukałem tutaj na forum, ale jest tylko zmiana koloru czcionki, nie znalazłem zmiany koloru tła.
https://webboard.pl/thread-27932.html?pi...#pid108881

Jeśli jest to możliwe proszę o dokładny opis, co i gdzie dokładnie wkleić, dopisać, bo jestem "zielony" w tych sprawach.
Plugin MySupport posiada taką opcję
A jest jakiś inny sposób? Nie chce tego instalować.
Jak nie mysupport to własny plugin...
Czego dokładnie nie rozumiesz? Zapoznaj się tylko z podstawami html/css (za tło odpowiada background-color).
@up: teraz to chyba Ty nie rozumiesz o co chodzi.

SLAVOO napisał(a):żeby na przykład posty Administratorów i Moderatorów miały tło w innym kolorze
Rozumiem i nie widzę problemu...

Tak jak jest w temacie, podlinkowanym w pierwszym poście, {$post['message']} dajesz w diva w klasie dodając {$post['usergroup']}. Później w CSS zmieniasz tło i tyle. Nie widzę problemu, przed chwilą sprawdzałem i działa.
Jasne, dzięki, że pomagasz, tylko ja zielony jestem. Dopiero się uczę i chyba zdajesz sobie sprawę też z tego że na forum są takie osoby jak ja.

Cytat:dajesz w diva w klasie dodając {$post['usergroup']}. Później w CSS zmieniasz tło i tyle.

Możesz mi napisać cały <div> i gdzie go wkleić (szablon, dokładnie)?
Z divem pokombinuj w okolicach {$post['message']}, zależnie jaki chcesz uzyskać efekt, w szablonie postbit. Jak dasz grafikę jak ma to wyglądać to może jutro napiszę co i jak. Taki prezent na święta ;)