wersja skryptu MyBB: 1.6.7
adres forum: Revival-RP.pl
na czym polega problem (screen, opis, komunikaty, nazwa stylu/theme/szablonu): Skorzystałem z tego kodu:
https://webboard.pl/wiki.php?licznik-gra...agwku.html Zrobiłem wszystko według instrukcji i gdy chciałem zobaczyć jak to wygląda to forum przestało działać (ciągle się ładowało). Skasowałem kod i działa. I tu pytanie, co zrobić by kod działał?
Zrobić to poprawnie. Spróbuj jeszcze raz tylko dokładnie krok po kroku. U mnie to kiedyś działało.
wypróbowałeś obydwa sposoby?
Ten skrypt korzysta z bardzo bardzo bardzo złej metody ładowania treści. Proponuje użyć klasy GameFS, która jest dostępna ogólnie w internecie.
Edit: ta klasa nie nazywa się GameFS, jest tutaj plugin od Fastlone, który wykorzystuje tą klasę do obsługi serwera samp. Proponuje ci ją wykorzystać lub try { } catch { }
Możesz dac link do tego pluginu? Też bym chciał takie coś.
Słaby? Czy istnieje coś lepszego i działającego?
Nie mówie że on nie działa, ale jest słabo wykonany.
(07.05.2012, 14:36)Cirasean napisał(a): [ -> ]Ten skrypt korzysta z bardzo bardzo bardzo złej metody ładowania treści.
Zaproponuj nam lepszą, jeśli chodzi o pobranie ilości graczy z SAMP'a?
Lepiej zrobić to na zasadzie zapytania mysql do bazy, u mnie to działa bardzo dobrze. Musisz mieć tylko gamemoda podpiętego do bazy i w OnPlayerConnect dodawać do zmiennej ++; + update, zaś w disconnect musisz analogicznie odjąć --; i znów zapytanie typu UPdate.
Mówimy tutaj o serwerze który nie ma połączenia ze sql. A to o czym mówisz to inkrementacja i dekrementacja zmiennej. Chodź większość programistów umieszcza uid i czas zalogowania gry w bazie. Następnie to zlicza (count).
: Umiesz czytać? Rozmawiamy to o sytuacji gdzie nie ma bazy danych? Rozumiesz to? BEZ BAZY DANYCH. I co Ci daje ta klasa? Ja Ci też mogę z tamtego klasę zrobić. Ty chyba nie wiesz o czym my rozmawiamy, a o programowaniu to jeszcze mniej wiesz. Idź się doczytaj i potem wypowiedz.
(08.05.2012, 16:05)Krzysiu napisał(a): [ -> ] (07.05.2012, 14:36)Cirasean napisał(a): [ -> ]Ten skrypt korzysta z bardzo bardzo bardzo złej metody ładowania treści.
Zaproponuj nam lepszą, jeśli chodzi o pobranie ilości graczy z SAMP'a?
Tak jak już wspomniałem, tylko teraz się dokładniej wypowiem: klasa GameQ
http://gameq.sourceforge.net/
(08.05.2012, 16:09)Koks1 napisał(a): [ -> ]Lepiej zrobić to na zasadzie zapytania mysql do bazy, u mnie to działa bardzo dobrze. Musisz mieć tylko gamemoda podpiętego do bazy i w OnPlayerConnect dodawać do zmiennej ++; + update, zaś w disconnect musisz analogicznie odjąć --; i znów zapytanie typu UPdate.
Jako to rozwiązanie działa, ale jest nie optymalne, gdyż wszystko co robisz jest związane z bazą danych i publikach, które nie zawsze są wywoływane. Jednym z elementów w którym public jest nie wywoływany jest crash gracza. Dlatego nie jest to preferowana metoda.
Jeśli już by mówić o metodzie przez bazę danych to zaleca się w statystykach postaci update'ować coś w stylu "Online=1", gdyż będzie to wygodniejsze dla wszystkich niż pojedynczo robić jednego konfiga.
(08.05.2012, 16:17)Krzysiu napisał(a): [ -> ]Mówimy tutaj o serwerze który nie ma połączenia ze sql. A to o czym mówisz to inkrementacja i dekrementacja zmiennej. Chodź większość programistów umieszcza uid i czas zalogowania gry w bazie. Następnie to zlicza (count).
inkrementacja, dekrementacja, ampersand sremsand. Świetnie, już podstawy mu przedstawiłeś, ale tutaj chodzi o jedno, właściwe rozwiązanie, gdzie twój post jest nie zgodny z ogólnym tematem.
(09.05.2012, 16:32)Cirasean napisał(a): [ -> ]Tak jak już wspomniałem, tylko teraz się dokładniej wypowiem: klasa
Jako to rozwiązanie działa, ale jest nie optymalne, gdyż wszystko co robisz jest związane z bazą danych i publikach, które nie zawsze są wywoływane. Jednym z elementów w którym public jest nie wywoływany jest crash gracza. Dlatego nie jest to preferowana metoda.
Jeśli już by mówić o metodzie przez bazę danych to zaleca się w statystykach postaci update'ować coś w stylu "Online=1", gdyż będzie to wygodniejsze dla wszystkich niż pojedynczo robić jednego konfiga.
Może być i tak, lecz co do tego crasha się nie zgodzę. Callback "OnPlayerDisconnect" wykonuje się wtedy, gdy klient traci połączenie z serwerem(przed "oficjalnym" rozłączeniem jest kilka prób, które próbują ponowić połączenie - więc w zmiennej globalnej nic to nei zmieni, bo po kilkunastu milisekun)dach i tak wartość została by zmniejszona w globalnej zmiennej.)