Zobacz w Portalu - MySupport wdrożony na MyBB.com
Jak ogłosił MattRogowski - plugin jego własnej produkcji o wdzięcznej nazwie
MySupport został wdrożony i jest użytkowany już od początku października na MyBB.com. Co takiego wnosi? Jak sama nazwa mówi - uzupełnia mechanizm MyBB o dodatkowe narzędzia dotyczące udzielania wsparcia użytkownikom. Dzięki MySupport można zarządzać w łatwy sposób postami i wątkami pod kątem udzielania pomocy tj. zaznaczać, czy dany problem został rozwiązany, oznaczać najbardziej pomocne posty, przydzielać problemy poszczególnym użytkownikom czy nawet blokować dostęp "upierdliwym i nienauczalnym"
Plugin nie został napisany przez deweloperów MyBB, dlatego nie jest częścią MyBB dawaną "w standardzie", jednakże został udostępniony do użytku zewnętrznego:
http://mods.mybb.com/view/mysupport
Jego możliwości możecie ocenić sami przeglądając działy na Comm. dotyczące wsparcia:
MyBB 1.6 General Support -
http://community.mybb.com/forum-127.html
MyBB 1.4 General Support -
http://community.mybb.com/forum-81.html
MyBB Merge Support -
http://community.mybb.com/forum-141.html
Czy podoba się Wam nowa organizacja wsparcia? Czy jest wygodniejsza niż standardowe odznaczanie rozwiązanych problemów, bądź przerzucanie ich za pomocą elastycznych narzędzi moderatorskich?
Zapraszam do dyskusji
Po części znane rozwiązanie z innych silników - jest w standardzie w przemo, do IPB chyba jest plugin od punktów "pomógł" i oznaczania wątków.
Moim zdaniem bardzo dobre rozwiązanie, bardzo czytelne dzięki swojej prostocie, ale w nieco uproszczonej wersji mogłoby się znaleźć w standardzie.
Zastanawiałem się tylko, czy na MyBB PL takie rozwiązanie zdałoby egzamin. Z jednej strony - na pewno łatwiej byłoby zarządzać problemami i ewentualnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony - w naszej kadrze jest niewiele osób, a pracy zawsze jest za dużo
Może byłoby wyjściem stworzenie grupy zaawansowanych użytkowników, którzy mogliby wspomóc support, jednocześnie nie będąc członkami Ekipy?
(26.10.2010, 19:08)DamYan napisał(a): [ -> ]Zastanawiałem się tylko, czy na MyBB PL takie rozwiązanie zdałoby egzamin. Z jednej strony - na pewno łatwiej byłoby zarządzać problemami i ewentualnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony - w naszej kadrze jest niewiele osób, a pracy zawsze jest za dużo
Może byłoby wyjściem stworzenie grupy zaawansowanych użytkowników, którzy mogliby wspomóc support, jednocześnie nie będąc członkami Ekipy?
Tak to dobry pomysł
(26.10.2010, 19:08)DamYan napisał(a): [ -> ]Zastanawiałem się tylko, czy na MyBB PL takie rozwiązanie zdałoby egzamin. Z jednej strony - na pewno łatwiej byłoby zarządzać problemami i ewentualnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony - w naszej kadrze jest niewiele osób, a pracy zawsze jest za dużo
Może byłoby wyjściem stworzenie grupy zaawansowanych użytkowników, którzy mogliby wspomóc support, jednocześnie nie będąc członkami Ekipy?
Również popieram. Dobry pomysł, ale trzeba to sprawdzić i przeprowadzić testy, aha i najważniejsze - wybrać odpowiednie osoby.
#edit: wiem, że to nie ten dział i temat, ale zapytam... czy ekipa MyBB PL planuje wydać tłumaczenie tej wtyczki? Bo jeżeli nie to ją przetłumaczę i udostępnię(już zacząłem wczoraj tłumaczyć
), a jeśli tak to moja praca nie ma sensu.
Można by chociaż spróbować z tą wtyczką. Jestem bardzo ciekaw jak sprawuje się w praktyce.
(26.10.2010, 19:08)DamYan napisał(a): [ -> ]Zastanawiałem się tylko, czy na MyBB PL takie rozwiązanie zdałoby egzamin. Z jednej strony - na pewno łatwiej byłoby zarządzać problemami i ewentualnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony - w naszej kadrze jest niewiele osób, a pracy zawsze jest za dużo
Może byłoby wyjściem stworzenie grupy zaawansowanych użytkowników, którzy mogliby wspomóc support, jednocześnie nie będąc członkami Ekipy?
Moim zdaniem tak. Szukając odpowiedzi na pytanie mam jasno oznaczone wątki rozwiązane i najlepszą udzieloną odpowiedź. Nie muszę czytać całego wątku tylko od razu mogę przejść do rozwiązania. :zawstydzony:
Grupa zaawansowanych użytkowników? Mamy kilku aktywnych i znających się na rzeczy
Ten pomysł również mi się podoba.
(26.10.2010, 19:08)DamYan napisał(a): [ -> ]Zastanawiałem się tylko, czy na MyBB PL takie rozwiązanie zdałoby egzamin. Z jednej strony - na pewno łatwiej byłoby zarządzać problemami i ewentualnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony - w naszej kadrze jest niewiele osób, a pracy zawsze jest za dużo
Może byłoby wyjściem stworzenie grupy zaawansowanych użytkowników, którzy mogliby wspomóc support, jednocześnie nie będąc członkami Ekipy?
Ja jestem na nie. (Przynajmniej jeśli byle żółtodziób mógłby używać funkcji administratora.) No bo w przypadku jeśli ktoś kto nic nie potrafi się dostanie na konto admina, to szykujcie się na to że zbanuje wszystkich - Nawet DamYana. - Jednak w przypadku jakby to było tak że tylko zaawansowani i rozsądni użytkownicy mogli tego używać - Wtedy jestem na tak.
Podpisuje się pod wypowiedz Cybula możemy spróbować i zobaczyć jak to spisuje w praktyce.
Chyba odbiegacie Panowie wyżej od tematu.
Wtyczka może się okazać przydatna. Zaraz ją zainstaluję i zobaczę.
Kto według Was jest zaawansowanym użytkownikiem MyBB, który miałby dostęp do ticketów? Czy potraficie wskazać takie osoby z nicka na naszym forum?
Poza ekipą czy razem z nią ? Ogólnie chyba najważniejsze by były to osoby aktywne, które udzielają się i pomagają dość często. Myślę że poniższa piątka nadaje się do tego idealnie.
Inaro, Xemix, kibiccwks11, Dance4Love, XmaX
Chodzi o użytkowników spoza Ekipy - czekamy na kolejne typy
Pamiętajcie o wypisywaniu użytkowników którzy maja wiedzę i przekazują ją w odpowiedni sposób, gdzie ich rady są pomocne
(14.12.2010, 12:12)Sammyy napisał(a): [ -> ]Poza ekipą czy razem z nią ? Ogólnie chyba najważniejsze by były to osoby aktywne, które udzielają się i pomagają dość często. Myślę że poniższa piątka nadaje się do tego idealnie.
Inaro, Xemix, kibiccwks11, Dance4Love, XmaX
Dzięki za "głoś" - moja aktywność, szczególnie w pomocy ostatnio zmalała bo miałem dużo pracy z innymi zleceniami.